کارگرهای افغانی را هم مثل فرمانداران خراسان جنوبی برکنار نمی‌کنند

نماینده مردم طبس در مجلس گفت: وقتی یک کارگر ساده یا افغانی را می‌خواهند برکنار کنند، یک هفته قبل از آن به او می‌گویند! به این فرمانداران ظهر پیامک زدند و فردا هم حکمش را فرستادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمدرضا امیرحسنخانی، عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزل هشت فرماندار و بخشدار در این استان گفت: ما نمایندگان خراسان جنوبی هیچ اطلاعی درباره برکناری فرمانداران و بخشداران نداشتیم و استاندار این عزل ها را بدون اطلاع و مشورت انجام داده است.

وی افزود: شاید موضوع برکناری ها محرمانه بوده و قرار است موضوع سری باشد! ما هم مانند مردم این موضوع را در خیابان و اخبار شنیدیم.

امیرحسنخانی با اشاره به روش جدیدی در مدیریت استانداری بیان داشت: جایگاه مجلس به شدت تنزل و یا شاید جایگاه دولت خیلی ارتقا پیدا کرده است.

وی افزود: شهر ما دچار مشکلات فروانی من جمله رکود، خشکسالی و بی‌آبی است؛ این فرمانداران و بخشداران معزول داشتند کار خودشان را می‌کردند و زحمت می‌کشیدند؛ شاید تلقی استاندار بر این بود تا بخشداری و فرمانداری با یک سرپرست بهتر میچرخد!

نماینده مردم خراسان در مجلس بیان داشت: وقتی یک کارگر ساده یا افغانی را می‌خواهند برکنار کنند، یک هفته قبل از آن به او می‌گویند و قانون کار تصریح می‌کند تا شرایط به چه گونه است و از کی بیکار می‌شود! به این فرمانداران ظهر پیامک زدند و فردا هم حکمش را فرستادند.

امیر حسنخانی در پایان گفت: این فرمانداران و بخشداران هر جا که می‌نشستند از دولت تعریف می‌کردند. امیدوار هستم این نوع برخورد ها موجب عدم مقبولیت دولت نشود.

دیدگاهی در “کارگرهای افغانی را هم مثل فرمانداران خراسان جنوبی برکنار نمی‌کنند

  1. ادب مرد به ز دولت اوست

    شمایی که صفت دکتر و نمایندگی مردم رو یدک میکشی زشته اینطور حرف زدن! نمیدونم چرا نماینده ها اینقدر *شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یک =