اگر در برخی مواقع سکوت کنیم خیانت به آرمان‎‌های امام و شهدا کردیم/ پشت صحنه ها را افشا خواهم کرد

سردار غیاثی گفت: آن جایی که احساس بکنم نماینده عالی دولت، فرماندار و هر کسی در جهت اهداف مردم قدم برندارد تکلیف دارم که به میدان بیایم و باید پاسخ رفقای شهیدمان را بدهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، سردار غیاثی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه طبس که در محل سالن میقات الرضا(ع) طبس برگزار شد گفت: در استان هم که می‌بینید افراد سیاسی را می‌آورند و می‌برند و قلع و قمع می‌کنند و هیچ دلیل و توجیهی هم ندارد.

وی گفت: مطالبی چند روز پیش عرض کردم و در فضاهای مجازی به آن پرداخته شد دلیلش این بود که آقایان توجهی به تذکرات نمایندگان مجلس و اخطارهای ائمه جمعه نکردند و بنده به عنوان خادم مردم و فرماندهی سپاه تکلیف دارم.

آن جایی که احساس بکنم کسی در جهت اهداف مردم قدم برندارد تکلیف دارم که به میدان بیایم و باید پاسخ رفقای شهیدمان را بدهیم

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد: آن جایی که احساس بکنم نماینده عالی دولت، فرماندار و هر کسی در جهت اهداف مردم قدم برندارد تکلیف دارم که به میدان بیایم و باید پاسخ رفقای شهیدمان را بدهیم و اگر عرضه نداریم باید بگذاریم و برویم اما اگر ماندیم باید این کار را بکنیم.

وی افزود: جالب است پس از صحبت های من آقایان کمپین راه اندازی کردند و ظرف این چند روز با تکنولوژی اشراف اطلاعاتی که داشتیم همه این ها را شناختیم.

وی گفت: فردی معلوم الحال و اسمش معلوم، فردی که در تهران در جریان فتنه دستگیر شده و زندانی کشیده است این کمپین را ظرف این دو سه روز در فضای مجازی راه اندازی می‌کند.

وی گفت: متعاقب آن یک مدیر کل استان، یک فرماندار معلوم الحال استان و دو مسئول آموزش پرورش شهرستان و برخی افراد دیگر از اینها حمایت میکنند و توسط این عنصر معاند فتنه گر بازی می‌خورند.

وی گفت: من در فضای مجازی اصلا وارد نمی‌شوم و علاقه مند نیستم اما تحلیل خودم را دارم و کار خودم را می‌کنم.

وی ادامه داد: به من اطلاع دادند فلان فرماندار این گونه نوشته است.

وی گفت: دو فرماندار و سه مدیر به من تماس گرفتند که حساب ما را از آن فرمانداری که بیانیه داده است جدا کنید گفتم چرا؟ گفتند چون ایشان بین ما به آدم پاچه‌خوار و خودشیرین معروف است و در دوره آقای خدمتگزار هم بوده که خواسته به او مسئولیت دهدند اما ندادند و در این دوره به او گفتند که میخواهیم تو را فرماندار طبس و رئیس حوزه دفتر استاندار کنیم که این هم دارد این غلط ها را میکند که این دولت یک روزی به او این مسئولیت ها را بدهد.

سردار غیاثی افزود: در حالی ما از زمان مسئولیت ایشان در مشهد مستند در اختیار داریم اما خلاف تقواست که ما بسیاری از مسائل را بگوییم.

پشت صحنه ها را افشا خواهم کرد

وی گفت: ان شاءالله در هفته آینده در جمع چند هزار نفری بسیجیان و مردم بیرجند بعضی از پشت صحنه ها را افشا.خواهم کرد و به مردم استان خواهم گفت که در استان چه دارد می‌گذرد.

وی ادامه داد: مستند هم می‌گویم و آقایان بروند شکایت کنند وقتی مستند باشد هیچ حرفی را نمی‌توانند بزنند ولی با احساسات مردم بازی نکنند و خدمت بکنند.

وی گفت: آن روز من گفتم وزیر کشور حقش است که استاندار را جابه جا کند و استاندار حق دارد که فرماندار را جابه جا کند و سوال کردم که چطور شما ظرف دو هفته به این تعداد جابه جایی رسیدید و افرادی هم که منتصب کردید توسط خودتان بررسی شده باشد.

وی گفت: من پس از ۹ ماه که به استان آمده ام تازه دارم این جابه جایی ها را انجام میدهم چطور بعد از ۱۰ روز یا دو هفته یک استاندار می‌تواند آن فرد مورد نظرش را بشناسد و جابه جایی انجام دهد.

وی تصریح کرد: مطمئنا یک گروه فشاری از بیرون هست که به ایشان تحمیل می‌کند.

وی با بیان این که یکی از مدیران استانی مصاحبه کرده که ما افرادی که عضو وزارت کشور نبودند عذرشان را خواسته ایم افزود: آیا فرماندار قائن عضو وزارت کشور است؟ با احترام به وی چرا ایشان را جابه جا نمی‌کنید؟

وی گفت: چون از جهت خط و خطوط فرماندار قائن هماهنگ با آن‌هاست پس بهانه نیاورند که عضو وزارت کشور نبودند.

وی گفت: خواهش من این است که مطالباتتان را انجام دهید و آحاد بسیجیان باید از دولت سوال کنند چرا تعطیلی کارخانجات، چرا بیکاری جوانان؟ چرا شرایط اقتصادی ما این گونه است؟

وی گفت: این حق طبیعی شماست و در فضای مجازی ورود کنید و از استاندار، فرماندار و… سوال کنید که مشکل مملکت ما آیا این است که آن فرماندار بیایید بیانیه دهد؟ آیا مشکل اشتغال، اعتیاد و مسائل مرزی دیگر حل شده است؟

اگر در برخی مواقع سکوت کنیم خیانت به آرمان‎‌های امام و شهدا کردیم

وی گفت: من هر چه قدر فکر کردم دیدم بی توجهی به نمایندگان مجلس و ائمه جمعه کرد و من تکلیف داشتم عرایض خودم را بگویم و هیچ واهمه ای هم از این آقایان ندارم و ما هم یک تکلیفی داریم و اگر در برخی مواقع سکوت کنیم خیانت به آرمان‎‌های امام و شهدا کردیم البته مطالباتمان باید منطقی باشد.

سردار غیاثی گفت: در همان روز هم به آقای استاندار عرض کردم ما به عنوان بسیج برای برون رفت از بعضی از عرصه ها برنامه داریم و شوراهای عالی قشر ما برنامه ارائه می‌کنند و آمادگی این را داریم که اگر استاندار و فرمانداران ما تلاششان در راستای خدمت به مردم باشد ما پشت سرشان راه می‌افتیم و آن‌ها را کمک و حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: ولی اگر احساس بکنیم موضوعات سیاسی غالب بر خدمت رسانی می‌شود نباید سکوت بکنیم و بعضی از موضوعات به خاطر این که پیشگیری شود مطرح خواهد شد چون در آینده آقایان احساس نکنند که یکه به قاضی هستند و چون بعضی از جاها مسئولیت دارند هر کاری دلشان بخواهد بکنند.

وی تاکید کرد: اگر برنامه ارائه دهد بنده به همراه تمام بسیجیان‌مان و اعتمادی که مردم به ما دارند همه وارد میدان خواهیم شد برای حل مشکلات جامعه در حالی که الان هم همینطور است.

وی گفت: اخیرا دارند موضوع کنسرت و این موارد را دارند در استان باب می‌کنند و به نیروی انتظامی اعلام کردند که مجوز دادن به اینها فقط توسط اداره ارشاد و کدام اداره باشد در حالی که قانون گفته است که اگر میخواهد یک کنسرت برگزار شود حداقل سه ماه قبل باید به نیروی انتظامی اطلاع داده شود و اماکن آن را بررسی کند و اداره ارشاد موارد محتوایی آن را بررسی کند.

وی گفت: متاسفانه در مرکز استان فرمانده محترم نیروی انتظامی گزارش میداد که در سال قبل اگر سه ماهه چهار کنسرت برگزار شده بود امسال ۱۱ مورد برگزار شده است.

وی گفت: دلیلش این است که خواننده های درپیتی که بر بعضی از استان ها رفتن و راهشان نداده اند به این استان میایند و میگویند مردم استان خراسان جنوبی مردم خوبی هستند و هر چه هم به آنها بگوییم سرشان را بلند نمی‌کنند.

وی گفت: ممکن است یک خواننده یک خواننده متعارف و مورد قبول باشد ولی این که فضای اختلاط را بوجود می‌آورند این شکننده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 12 =