کاروان جاده ولایت باید حرکتی جهانی شود

سپهریان گفت: کاروان جاده ولایت این کار خوب و ارزشمند یادآور زمانی است که ولی نعمت ما حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را با اجبار توسط خلفای به ناحق، به خراسان و طوس آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حمزه سپهریان مدیرعامل مؤسسه آستان مبارک حضرت حسین‌ بن موسی‌ الکاظم (ع) طبس و آرامگاه شهید آیت‌ الله مدرس(ره) کاشمر در جمع کاروان جاده ولایت با تبریک دهه کرامت گفت: کاری که امروز آن را شروع کردید و وزارت ورزش متولی این امر شده است، اقدام فرهنگی و کار ورزشی است.

وی ادامه داد: کاروان جاده ولایت این کار خوب و ارزشمند یادآور زمانی است که ولی نعمت ما حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را با اجبار توسط خلفای به ناحق، به خراسان و طوس آوردند.

سپهریان گفت: در ادامه حضور امام رضا (ع)،خواهر بزرگوار و فرزندان و نوادگان ایشان به ایران آمدند که به دست حکام زورگو به شهادت رسیدند.

وی گفت: طی کردن این مسیر توسط شما کار مقدسی است و خداوند به شما توفیق داده تا بتوانید این مسیر را طی طریق کنید.

وی تصریح کرد: کار، زمانی ارزشمند می‌شود که برای رضای خدا باشد و کاری که شما انجام می‌دهید ادامه راه امام حسین(ع) و امام رضا(ع) است چون در راه شکوفایی، تعالی و معرفی اسلام و دین است و هدف ارزشمندی که دارید در راستای معرفی سختی ها و مشکلات و تنگناهایی است که بر امام رضا(ع) وارد شده با این تفاوت که زمانی‌که امام رضا(ع) میخواستند به شهری وارد شوند طوری بود که حاکمان میخواستند مردم متوجه نشوند که چه شخصیتی میخواهد وارد شود اما اکنون مسیری که ایشان از مدینه تا طوس طی طریق کردند عده ای آن را احیا کردند و مردم با جان و دل از آن استقبال می‌کنند.

وی گفت: مسیری که به عشق اهل بیت عصمت و طهارت و امام هشتم گام برمیدارید، قدر بدانید و امیدواریم اهداف شما در راستای شکوفایی دین بزرگ اسلام و تعامل جوانان و نوجوانان باشد و یک حرکت جهانی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =