طبس برای فرزندان پرکشیده خود رخت ماتم به تن کرده

اکنون طبس بعد از گذشت دو سال از واقعه سقوط هواپیمای مسافربری تهران-طبس، برای فرزندان پرکشیده خود رخت ماتم به تن کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، پرواز تهران-طبس به شماره ۵۹۱۵ ساعت ۰۹:۲۵ دقیقه صبح از تهران به مقصد طبس پرواز داشت.

این هواپیما که متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان‌ایر بود هنگام بلند شدن از انتهای باند فرودگاه مهرآباد یک موتور خود را از دست می‌دهد و در شمال جاده مخصوص کرج سقوط می‌کند.

در این هواپیما کادر پروازی شامل دو نفر خلبان، دو نفر مهماندار، دو نفر گروه فنی و دو نفر گارد امنیت پرواز بوده است، همچنین در این پرواز ۳۴ مسافر بزرگسال، ۳ نوزاد زیر دو سال و ۳ کودک زیر ۱۲ سال حضور داشتند.

در طبس:

طبسی های دل نگران که غمدیده از رنج های روزگارند اینبار خبرها را به سرعت رصد میکنند تا شاید خبری امیدوار کننده بشنوند، در عین ناباوری از این واقعه تلخ و دردناک همچنان همه منتظرند اما انگار این کابوسی است که تمامی ندارد.

 

تهران:۱۹ مرداد ۱۳۹۳

در حال حاضر عملیات اطفای حریق سقوط هواپیما به اتمام رسیده است، عوامل آتش‌نشانی پس از اعلام سانحه سقوط یک هواپیما از نوع ایران ۱۴۰ و متعلق به شرکت هواپیمایی سپاهان‌ایر واقع در شهرک آزادی از چند ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

اکنون عملیات اطفاتی حریق به اتمام رسیده است و محل حادثه در حال ایمن سازی است.

طبس ساعت ۱۰:۳۰ صبح

اکنون طبسی ها خوشحال از اینکه شعله های آتش هواپیما خاموش شده و امیدوار از اینکه عزیزانمان زنده هستند و ذکر و دعا را مدام زمزمه می‌کنند اما غافل از اینکه هواپیما مسافران خود را به زمین زد.

اعلام خبر:

در این سانحه ۶ کودک و ۳۴ بزرگسال کشته شده‌اند.

و بعد از اعلام رسمی این خبر طبس در شوکی ناگهانی فرو رفت و آنچه میدید ناباورانه بود عجیب این حکایت تلخ دنباله دار شد کسانی که عزیزان خود را در واژگونی اتوبوس طبس -یزد از دست داده بودند اکنون خاطره تلخ آن روزها گلویشان را میفشرد و غم بزرگ زلزله طبس که ۲۵ هزار طبسی را زیر آوار گذاشت همه به یک باره زنده شد

روز تششیع پیکر سفرکرده های سقوط هواپیما شد، مردم غم دیده طبس بزرگترین مراسم تشییع را در طبس انجام دادند، سه روز عزای عمومی بود…..

اما اکنون بعد از گذشت دو سال از این واقعه، طبس برای فرزندان پرکشیده خود رخت ماتم به تن کرده …..

 

نویسنده: نجفی

دیدگاهی در “طبس برای فرزندان پرکشیده خود رخت ماتم به تن کرده

  1. خداوند روح همه رفتگان این سانحه خصوصا دوست عزیزم مهدی یزدانی روح رحمت کنه.غم بزرگ و ناباورانه ای بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 1 =