بهره برداری از ۹۱ پروژه طی هفته دولت در شهرستان طبس

فرماندار ویژه طبس گفت: امسال در هفته دولت ۹۱ پروژه با اعتبار ۸۰۵ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، در نشست خبری معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس که به مناسبت هفته دولت دقایقی پیش برگزار شد اخوان صفار با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت نمادی از وحدت و همدلی مردم است و دارای ثمرات زیادی است و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به دنبال داشته و دارد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس تاکید کرد: رمز موفقیت در همراهی و حمایت ملت و پشتکار صادقانه دولت و انسجام در مجموعه نظام است.

وی افزود: تمام مسئولین و کارکنان دولت باید با سرلوحه قرار دادن تقوا و قانون و مقام معظم رهبری و سیره شهیدان باهنر و رجایی که اخلاص و عمل بی منت بود در اجرای سیاست های عالی نظام و دولت کمر همت ببندند و برای تحقق منویات رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید به ویژه در مورد امر حیاتی اقتصاد مقاومتی برداشته و به همت دولت و ملت شاهد موفقیت روز افزون کشورمان باشیم.

فرماندار ویژه طبس با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت: تعداد کل پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی ۹۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۸۰۵ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال است که افزایش سه برابری اعتباری و ۴۶ درصدی پروژه ها داشته است.

وی گفت: تعداد پروژه های قابل افتتاح ۵۴۵ میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال و قابل کلنگ زنی ۱۰ پروژه و اعتبار آن ۲۵۹ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال و تعداد پروژه های سرمایه گذاری در بخش خصوصی اعتباری بر ۱۴۹ میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال است.

مقام عالی دولت در شهرستان طبس افزود: تعداد ۴۹ پروژه در روستاهای سطح شهرستان و ۴۲ پروژه در شهرستان خواهد بود و رویکرد دولت حضور مردم در مراسم افتتاح و کلنگ زنی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از شاخص ترین برنامه های هفته دولت در شهرستان طبس کلنگ زنی گازرسانی به پنج روستای بخش مرکزی و دیهوک و افتتاح گازرسانی به هشت روستای بخش مرکزی در این هفته خواهد بود.

وی افزود: از دیگر برنامه های هفته دولت افتتاح خوابگاه دانشکده فنی امام علی (ع) با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۹۲۳ میلیون ریال و افتتاح شرکت اکسیر در شهرک صنعتی با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد ریال است.

وی گفت: ۳۱ پروژه در طبس، ۲۴ پروژه در بخش مرکزی، ۱۸ پروژه در بخش دستگردان و ۱۸ پروژه در بخش دیهوک در هفته دولت اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است سال گذشته ۶۲ پروژه با اعتبار ۲۸۲ میلیارد ریال اجرا شده و امسال ۹۱ پروژه با اعتبار ۸۰۵ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال اجرا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 19 =