هفت سیستم حرارت مرکزی مدارس طبس به صورت همزمان افتتاح شد/ +تصاویر

به مناسبت هفته دولت در اولین روز از این هفته به صورت همزمان هفت سیستم حرارت مرکزی مدارس طبس با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مراسم افتتاح همزمان هفت سیستم حرارت مرکزی مدارس در محل دبیرستان دخترانه فارابی و با حضور مسئولین محلی برگزار گردید.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش وپرورش طبس در این مراسم گفت: به فضل الهی در دولت تدبیر وامید شاهد اقداماتی مهم وبزرگ در حوزه های مختلف آموزش وپرورش بودیم.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته اقداماتی همچون احداث دبستان دو کلاسه روستای شیر آباد به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال، تکمیل سه باب نماز خانه در مدارس روستایی به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، تکمیل کتابخانه مرحوم سید حسین غضنفری در دبیرستان فردوسی به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال و راه اندازی آسانسور معاونت اداره کل ومدیریت آموزش وپرورش طبس به مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال بود.

مدیر آموزش وپرورش طبس افزود: در مجموع بابت این پروژه ها مبلغ هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اختصاص داده شد.

جلالی بیان کرد: از دیگر اقدامات آموزش وپرورش در دولت تدبیر و امید می‌توان به تکمیل و افتتاح اولین مرکز تخصصی قرآن کریم (دارالقران عترت)، صدور مجوز و تأسیس دبیرستان‌های.پسرانه و دخترانه استعدادهای درخشان، تکمیل و افتتاح سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ۲۲ واحد آموزشی، احداث و افتتاح دبستان یک کلاسه دبستان روستای ده شادی و تکمیل و افتتاح سالن همایش‌های کانون فرهنگی وتربیتی شهدای هفتم تیر است.

وی ادامه داد: تکمیل وافتتاح اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، راه‌اندازی آشپزخانه مرکزی مدارس شبانه روزی، تجلیل و تقدیر از رتبه های برتر کنکور سراسری، اهدای سه هزار سبد کالایی به دانش آموزان محروم طبسی به ارزش هشتصد میلیون ریال، اعزام ۵ هزار و ۴۰۰ نفر از دانش آموزان طبسی به راهیان نور نیز در دولت تدبیر و امید انجام شده است.

وی برگزاری جشن تکلیف هزار و ۸۰۰ دانش آموز پسر و دختر و اهدای هزار و ۳۰۰ جایزه به برگزیدگان مسابقات فرهنگی، هنری، نماز، قرآن وعترت، اهدای ۵۰۰ جایزه به منتخبین مسابقات ورزشی،مقاوم سازی دو واحد آموزشی(دبستان جمهوری اسلامی ودبستان فاطمیه ی دیهوک)،تجهیز واحدهای آموزشی به ارزش یک میلیارد وهشتصد میلیون ریال وانجام تعمیرات واحدهای آموزشی به میزان یک میلیارد ودویست میلیون ریال را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید برشمرد.

2 دیدگاه دربارهٔ «هفت سیستم حرارت مرکزی مدارس طبس به صورت همزمان افتتاح شد/ +تصاویر;

  1. با سلام و ادب جای بسی تاسف است که چند سیستم حرارت مرکزی مدرسه باید این همه آدم دور هم جمع شوند و افتتاح کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شش =