پیام مشترک امام جمعه، فرماندار، نماینده طبس و رییس شورای اسلامی شهر طبس به مناسبت آغاز هفته بسیج

امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رییس شورای اسلامی شهر طبس با صدور پیام مشترکی هفته بسیج را گرامی داشتند.

طبس نیوز امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رییس شورای اسلامی شهر طبس با صدور پیام مشترکی هفته بسیج را گرامی داشتند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری طبس؛ متن این پیام بدین شرح است: «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین.

تقارن هفته پربرکت بسیج با ایام سوگواری سرور، سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مترادف با نام جوانمردانی است که عطر وجودشان عالمی را پرفروغ و مصفی می‌کند.
بسیج از طایفه عشق است که با قبیله ایثار وصلت کرد و در حریم یار رسم عاشقی آموخت و در عرش اعلی به عشقبازی پرداخت.

بسیج شجره طیبه‌ای است که با اقتدا به حسین زمان و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی) بر فریضه عاشورایی امر به معروف و نهی از منکر و احیای آن در جامعه پافشاری می‌کند.

بسیج عاشق دلباخته‌ای است که به یاد تنهایی علی (ع) برای مظلومیت حسن (ع) و به نام تشنگی حسین (ع) همراز کویر با سوزش عطش وسوسه آب نکرد و از میدان امتحان الهی سربلند و پیروز بدر آمد.

فکر بسیج خود به تنهایی فرهنگی است که استقلال و آزادی، دین و سیاست، کرامت و شرافت، مشروعیت و مقبولیت، مدنیت و مردم سالاری و حقوق فردی اجتماعی در آن متجلی است.
بسیج گل آل محمد (ص) است که با قدرت خون در دشت ایمان رویید و در نهضت خمینی (ره) ثمر داد که رایحه آنجان عاشقان خدا را سرمست و حیران می‌کند.

بسیج‌‌ همان بسیج است که روزی بلای جان ضد انقلاب بود، یک روز خار چشم دشمنان گشت، روز بعدش سد راه متجاوزان به کشور شد و اکنون نیز گوش به فرمان ولی امر خود، حافظ و پاسدار ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب است.

نام بسیج ترجمه آیه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است، او حب علی (ع) در دل، بغض عدو در قلب و سلاح دفاع در دست دارد.

بسیج تسلیم فرمان خداست، صبر پیشه می‌کند، بر سبیل عدل گام برمی دارد و خلاصه آن می‌شود که خدا خواهد.

به امید روزی که همه با هم با تفکر بسیجی، ایرانی آباد و آزاد و مهیای ظهور حضرت مهدی (عج) داشته باشیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دوازده =