بحث مذاکره با غرب تاثیر چندانی در کاهش نرخ ارز نداشته است

هنگامی که سوء مدیریت و تدبیر دولت موجب افزایش و بی‌ثباتی نرخ ارز می‌شود، طبیعی است مدیریت صحیح دولت و پوشش نیازهای ۱۰ گانه هم موجب کاهش نرخ ارز خواهد شد.

طبس نیوز به نقل از خبرگزاری ایلنا: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم گفت: بحث مذاکره با غرب تاثیر چندانی بر کاهش نرخ ارز نداشته است.

دکتر محمد علی عبدالله‌زاده در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر میزان تاثیرگذاری مباحث مربوط به مذاکره ایران با ۵+۱ و آمریکا بر کاهش نرخ ارز گفت: از آنجا که هنوز چیزی در رابطه با مذاکره قطعی و مشخص نشده، بنابراین نمی‌توان این بحث را عامل اصلی کاهش نرخ ارز دانست.

نماینده مردم طبس ثبات اقتصادی کشور را عامل کاهش بهای ارز در هفته اخیر دانست و در این خصوص گفت: هنگامی که سوء مدیریت و تدبیر دولت موجب افزایش و بی‌ثباتی نرخ ارز می‌شود، طبیعی است مدیریت صحیح دولت و پوشش نیازهای ۱۰ گانه هم موجب کاهش نرخ ارز خواهد شد.

عبدالله‌زاده گفت: اگر دولت تلاش کند و در این زمینه با برنامه و حساب شده عمل کند، با توجه به نرخ کاذب فعلی، کاهش بیش از پیش نرخ ارز دور از انتظار نخواهد بود.

وی همچنین درخصوص زمان جلسه سوال از رئیس جمهور گفت: طبق اعلام هیات رئیسه روز چهاردهم آذر بعنوان روز سئوال از رئیس جمهور تعیین شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =