یکی از رسالت های مهم مساجد بصیرت افزایی است/ +عکس

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: اگر بخواهد علم اسلام و انقلاب سرافراز باشد و توسعه فرهنگی آن را در جهان شاهد باشیم به یقین پایگاه بصیرت و معرفت مسجد است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در همایش مشترک ائمه جماعت، هیأت امنا و خادمین مساجد، فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج و مدیران کانون های فرهنگی هنری با گرامیداشت یاد شهدا گفت: یکی از رسالت های مهم مساجد موضوع بصیرت است..

وی افزود: اگر بخواهد علم اسلام و انقلاب سرافراز باشد و توسعه فرهنگی آن را در جهان شاهد باشیم به یقین پایگاه بصیرت و معرفت مسجد است و تقویت ایمان به خدا و قیامت و توجه به بندگان خدا در اینجاست.

وی با بیان اینکه بصیرت و معرفت اولین قدم در کمال انسان است گفت: موضوع امامت و پیشوایی ائمه اطهار مهم و مورد تاکید شخص پیامبر اکرم(ص) است.

وی با اشاره به بسته شدن راه حجاج ایرانی گفت: حقیقت و باطن حج امامت، ولایت و رهبری در اسلام است در عرفات همه دنبال گم شده‌اند و پیوند با امام زمان(عج) است که باطن انسان به حج را زمینه سازی میکند.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم، تفسیر و تبیین اسلام ناب از طریق امامت است گفت: این روزها می بینیم که چقدر با فرهنگ اهل بیت مقابله می‌شود، باید روحانیون با شناخت فضای مجازی و استفاده از فرصت های آن معارف و مفاهیم اسلامی را آنگونه که هست تبیین کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: از رسالت های مهم امروز روحانیون و کسانی که تریبون در اختیار آنهاست تبیین حقایق اسلامی است، امروز جهان کفر و استکبار جهانی و صهیونیست‌ها و آل سعود از این حقیقت هراس دارند.

وی گفت: در بعضی جلسات به صراحت اعلام می‌کنند که در دو موقعیت ما سیلی خوردیم یکی بعد از فروپاشی حاکمیت دولت عثمانی و دوم شکست در تحریف اسلام و جریان وهابیت و تکفیری و می‌گویند آغاز انقلاب اسلامی موقعیتی است که دچار چالش شدیم.

وی تاکید کرد: جریان تکفیری و داعش و امثال آن از پدیده انقلاب اسلامی وحشت دارند.

34DSC_0031 DSC_0041 DSC_0057 DSC_0073DSC_0111

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یک =