مساجد مهمترین کانون شکل‌گیری بسیج است

فرمانده سپاه ناحیه طبس گفت: مساجد خاستگاه اصلی و مهمترین کانون شکل گیری شجره طیبه بسیج است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش فرمانده سپاه ناحیه طبس در همایش مشترک ائمه جماعت، هیأت امنا و خادمین مساجد، فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج و مدیران کانون های فرهنگی هنری گفت: مساجد خاستگاه اصلی و مهمترین کانون شکل گیری شجره طیبه بسیج است.

وی با بیان اینکه از سنگر مساجد بسیج در جامعه گسترش یافته است افزود: بی شک هماهنگی و تعامل اثربخش پایگاه، با دست اندرکاران و متولیان مساجد و استفاده از ظرفیت موجود در مساجد نقش بسیار مهم و قابل توجه در گسترش فرهنگ بسیج و اهداف و برنامه های بسیج در جامعه دارد.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: اگر بسیج و مساجد در کنار یکدیگر مشکلات و معضلات فرهنگی را رصد کنند و در صدد رفع آن برآیند، مشکلات کمتری گریبان‌گیر جامعه می‌شود.

وی اضافه کرد: چون دشمنان ما فهمیده اند از دل پاک و با صفای مسجد است که انسان های پاک و شهادت طلب می روید.

فرمانده سپاه ناحیه طبس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: از دل مسجد، شجره طیبه بسیج رویید و حضور جوانان و روحیه بسیجی باید محیط مسجد را زنده و پرنشاط و آینده لبریز از امید ساخت.

وی با اشاره به تهدیدات دشمن گفت: امروزه دشمنان تلاش دارند با ابزارهای مختلف از جمله فضای اجتماعی، اینترنت، ماهواره به خصوص سایت ها و شبکه های فارسی زبان و با برنامه های تخریبی اعتقادات نسل جوان و نوجوان ما را هدف قرار دهند.

وی گفت: وظیفه ائمه جماعات و هیأت امنا مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت و کانون های فرهنگی، برخورد و رفتار خوب با نسل جوان و جذب آنان به مسجد و همچنین ترویج فرهنگ اسلامی در میان جوانان است تا بتوانیم آنها را از هجمه فرهنگی دشمن ایمن سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − سه =