پیشرفت و امنیت امروز کشور مرهون شهدا و رزمندگان اسلام است

فرماندار ویژه طبس گفت: اگر امروز در کشور امنیت و آرامش داریم از جانفشانی شهدا و رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس است و اگر نبودند اینها معلوم نیست چه سرنوشتی داشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، ظهر امروز فرماندار ویژه طبس در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: رهبری امام خمینی(ره) و وحدت و یکپارچگی که در مردم بود باعث شد جنگ عظیم را اداره کنیم.

مقام ارشد قوه مجریه در شهرستان طبس گفت: این جنگ فرصتی خوبی بود برای کشورمان که منجر به دستیابی به خیلی از توانمندی‌ها شدیم در عین حال ما وظیفه و رسالتی داریم که جوانمردی‌ها و رشادت‌ها را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی افزود: این هفته بسیار خوبی است برای شناخت دفاع مقدس به خصوص برای دانش‌آموزان و دانشجویان که جنگ را ندیدند و لمس نکردند و لازم است که خاطرات جنگ گفته و بیان شود.

اخوان صفار گفت: عده ای از عزیزان ما رفتند و جان خود را فدا کردند و عده ای برگشتند و در حال خدمت هستند که ما وظیفه داریم از آنها تجلیل کنیم.

فرماندار ویژه طبس خاطرنشان کرد: اگر امروز در کشور امنیت و آرامش داریم از جانفشانی شهدا و رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس است و اگر نبودند اینها معلوم نیست ما اینجا چه سرنوشتی داشتیم.

وی ضمن گلایه از حضور کمرنگ برخی از مسئولان در مراسمات هفته دفاع مقدس تاکید کرد: باید برنامه‌های هفته دفاع مقدس را هرچه باشکوهتر برگزار کنیم و با توجه به بازگشایی مدارس و تقارن با هفته دفاع مقدس تاکید داریم که خاطره گویی در برنامه ها گنجانده شود.

وی در ادامه خواستار جهت گیری برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان شد و با تأکیدبر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، تجلیل از ایثارگران و تبیین نقش بانوان در دوران جنگ تحمیلی افزود: از همه درخواست داریم تا باحساسیت هرچه بیشتر به این موضوع بپردازند و مراسمات این هفته را با کیفیت هرچه بیشتر برگزار کنند.

وی گفت: زمانی جنگ نظامی بود که دشمن نتوانست موفق شود و اکنون جنگ اقتصادی و فرهنگی است که مقام معظم رهبری بارها به آن تاکید کردند.

وی افزود: موضوع آسیب های اجتماعی جدی است، مانند دوران جنگ که در تمام عرصه ها همه مشارکت داشتند، امروز نیز باید همه همکاری کنیم.

وی بیان کرد: در عرصه اقتصادی همه را به دولت منحصر نکنیم و مردم و اقشار مختلف باید بسیج شوند تا به موفقیت‌های لازم برسیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هفت =