نرخ سرویس مدارس شهر طبس برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ اعلام شد

با ابلاغ مصوبه شورای اسلامی شهر طبس و کارگروه حمل و نقل دانش آموزان، نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید تعیین گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، به استناد مصوبات کارگروه حمل و نقل دانش آموزان و مصوبه شماره ۳۴۶ مورخ ۹۵/۰۵/۱۰ شورای اسلامی شهر طبس، نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۹۶-۹۵ به شرح ذیل اعلام گردید:

  1. نرخ سرویس مراکز پیش دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی از تاریخ ۹۵/۰۷/۰۱ لغایت ۹۶/۰۳/۱۵ (بدون احتساب تعطیلات نوروز- مدت ۸ ماه) با مینی بوس داخل محدوده مبلغ ۲.۸۰۰.۰۰۰ ریال و سواری مبلغ ۵.۲۸۰.۰۰۰ ریال می باشد.
  2. نرخ سرویس مدارس متوسطه دوره اول و دوم و مراکز فنی و حرفه ای و کاردانش از تاریخ ۹۵/۰۷/۰۱ لغایت ۹۶/۰۳/۳۱ (بدون احتساب تعطیلات نوروز- مدت ۸ ماه و نیم) با مینی بوس داخل محدوده مبلغ ۲.۹۷۵.۰۰۰ ریال و خارج از محدوده ۳.۱۴۵.۰۰۰ ریال و سواری مبلغ ۵.۶۱۰.۰۰۰ ریال می باشد.
  3. سرویس مدارسی که توسط مینی بوس صورت می پذیرد(تمام مقاطع) می بایست دارای مراقب باشد. در صورت نبودن مراقب در سرویس ها، مراتب به کارشناسی پشتیبانی اعلام گردد.
  4. داخل محدوده: مسیر الف- از فاز یک شهرک امیر، مسکن مهر، زیباشهر، بلوار مهندس شکیبی و بلوار شهید رجایی تا بلوار بهشتی جنوبی و شمالی(چهارراه قدس) مسیر ب- پایین محله، شهرک ولی عصر و شهرک روانشهر و بلوار عباسپور تا بلوار بهشتی جنوبی و شمالی(چهارراه قدس) می باشد.
  5. شرکت های حمل و نقل تردد و محبوب سیر و کلیه آژانس های تلفنی به عنوان شرکت های مورد تأیید آموزش و پرورش می باشند.
  6. اخذ هرگونه وجه اضافی توسط شرکت های مزبور، خلاف مقررات بوده و چنانچه شرکتی تخلف نمود مراتب را سریعا به کارشناسی پشتیبانی آموزش و پرورش اعلام تا اقدام مقتضی به عمل آید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 18 =