۱۳۴ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان طبس اجرا می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: در شهرستان طبس با ۱۱ برنامه به استقبال هفته دفاع مقدس خواهیم رفت و در این هفته ۳۴ برنامه محوری و ۱۰۰ برنامه توسط پایگاه های مقاومت محلات و اقشار مختلف برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی روز دوشنبه در نشست خبری افزود: در هفته دفاع مقدس تجلیل هایی خواهیم داشت از رزمندگان، جانبازان و آزادگان که نام و یاد این عزیزان در این ایام زنده نگه داشته شود.

وی بیان کرد: در این هفته هشت یادواره شهدا نیز در سطح پایگاه های مقاومت و حوزه های بسیج اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری رژه نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان، مسابقات فرهنگی – ورزشی، اردوهای جهادی، کارگاه های آموزشی و نشست های بصیرتی، محافل انس با قرآن کریم، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برپایی ایستگاه های صلواتی نیز در این هفته اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: این هفته بهانه ای است که بتوانیم آن رشادت ها و دلاورمردی ها را به نسل جوان و جامعه امروز که انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را درک نکردند انتقال دهیم.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی را برای ما به همراه داشت که از جمله مهمترین دستاورد آن این بود که ما توانستیم روی پای خود بایستیم.

وی ادامه داد: با وجود این که تحریم های نظامی را بر ما تحمیل کردند ولی ما توانستیم اقتدار و صلابتمان را حفظ کنیم و اکنون در زمینه نظامی در تمام دنیا حرفی برای گفتن داریم و رعب و وحشت را در دل دشمنان اسلام و انقلاب ایجاد کرده ایم.

وی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس تمام شد اما بنا به فرموده مقام عظمی ولایت دفاع همچنان باقی است و وقایع پس از جنگ این را ثابت کرد و امروز ابزار های جنگی فرق کرده و در جنگ نرم و فرهنگی هستیم.

وی یادآور شد: حتی دیپلماسی و مذاکره نیز باید از پشتوانه آمادگی دفاعی و الزامات مقاومت و ایستادگی برخوردار باشد و امروز می بینیم که لحن متکبرانه دیپلمات های آمریکایی به خوبی گویای این واقعیت است که همان راهبرد مقاومت و ایستادگی ضرورت دارد.

وی گفت: مردم تمامی فشارهای دشمن را تحمل کردند و مقاومت در برابر تحریم را با مشارکت و حضور گسترده در انتخابات و راهپیمایی ها و بی اعتنایی به فتنه انگیزان داخلی و خارجی به اثبات رساندند.

وی ادامه داد: انتظار می رود که دولتمردان و سیاسیون ما با درس آموزی از درس های هشت سال دفاع مقدس که همان وحدت مردم، ایمان و انگیزه الهی و اطاعت از رهبری و حرکت جهادی است با دفاع از دستاوردهای هسته ای و حقوق مردم و کشور اسلامی، عزت برآمده از خون های پاک شهیدان عزیزمان و فداکاری رزمندگان و جانبازان پاسداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − چهار =