راه اندازی دبیرستان شبانه روزی پسرانه انتظام دیهوک همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید

مسئول نمایندگی آموزش و پرورش دیهوک گفت: دبیرستان شبانه‌روزی پسرانه انتظام دیهوک همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در دیهوک راه اندازی خواهد شد و دانش‌آموزان دیهوک و روستاهای اطراف می‌توانند در این دبیرستان ثبت نام نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حمید بیکی گفت: یکی از خواسته‌های بحق مردم صبور بخش دیهوک راه اندازی دبیرستان شبانه روزی پسرانه در مرکز بخش بود.

وی یادآور شد: با توجه به پراکندگی روستاها و دوری مسافت تا مرکز بخش و همچنین طبس، بالا بودن هزینه رفت و آمد دانش‌آموزان روستایی با توجه به وضعیت اقتصادی مردم، حجم زیاد ترافیک جاده ای و وقوع حوادث زیاد در جاده ها راه اندازی دبیرستان شبانه روزی در این بخش پیگیر تحقق این خواسته مردم بودیم.

وی گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته شش نفر از دانش‌آموزان روستاهای دیهوک هنگام رفتن به مدارس طبس جان خود را بر اثر حوادث رانندگی در جاده طبس ازدست دادند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های مسئولین منطقه و حمایت‌های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طبس این امر محقق گردید و دبیرستان شبانه‌روزی پسرانه انتظام دیهوک همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در دیهوک راه اندازی خواهد شد و دانش‌آموزان دیهوک و روستاهای اطراف می‌توانند در این دبیرستان ثبت نام نمایند.

بیکی همچنین از آمادگی ۳۰ مدرسه روزانه و سه مدرسه شبانه‌روزی جهت آغاز سال تحصیلی جدید و استقبال از دانش آموزان سطح بخش خبر داد و افزود: بیش از هزار و ۷۰۰ دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی ادامه داد: با راه اندازی دبیرستان شبانه‌روزی انتظام بیش از ۴۰ دانش آموز دیهوکی که در طبس مشغول به تحصیل بودند جهت ادامه تحصیل به دیهوک برمی‌گردند و از مزایا و امکانات این مرکز بهره‌مند می‌شوند.

بیکی همچنین از پیگیری‌ها و حمایت‌های جلالی معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی و مدیر آموزش و پرورش طبس و دیگرمسئولین که در تحقق این خواسته به حق اهالی بخش دیهوک همکاری نمودند تقدیر و تشکر نمود.

سال گذشته بیش از صد نفر از دانش آموزان بخش دیهوک در مدارس طبس مشغول به تحصیل بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =