۱۵۶ دانش آموز طبسی راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند/ +تصاویر

۱۵۶ دانش آموز از طبس پنجشنبه شب، با چهار دستگاه اتوبوس با بدرقه خانواده‌ها و جمعی از مسئولان محلی جهت بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار طبس نیوز، فرمانده سپاه طبس در حاشیه مراسم بدرقه دانش آموزان گفت: در هر اتوبوس یک راوی، دو نیروی فرهنگی و یک روحانی دانش آموزان را همراهی خواهند کرد.

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی افزود: دانش آموزان از مناطق عملیاتی جنوب، اروندکنار، شلمچه، هویزه و دهلاویه بازدید خواهند داشت.

وی ادامه داد: هر سال در چنین ایامی در مناطق عملیاتی جنوب میزبان صدها هزار دانش آموز است.

وی با اشاره به اینکه فلسفه اعزام اردوهای راهیان نور ارتباط با شهداست افزود: این سرزمین، سرزمین پاکی است و این یادمان‌ها،.مناطق مجاهدت‌های ملت ایران را در خود جای داده است.

وی بیان کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی است تا جوانان تحت تاثیر پاکیزه بودن و معنویت این مناطق قرار گیرند.

وی گفت: هیچ فعالیت فرهنگی را نمی توان در سطح راهیان نور قرار داد حتی این اردوها از مرزهای جغرافیایی کشورمان عبور کرده و زائران مختلفی از قاره‌های آفریقا، آسیا و اروپا را به اینجا کشانده است.

فرحبخش ثانی با بیان این که مقام معظم رهبری حداقل پنج مرتبه در این مناطق حضور پیدا کردند افزود: مقام معظم رهبری در سفری که در سال ۷۸ به مناطق عملیاتی داشتند فرمودند من این سرزمین را [شلمچه] یک سرزمین مقدس می دانم اینجا نقطه‌ای است که ملائکه الهی شاهد فداکاری های مخلصانه این شهدای عزیز بودند.

وی با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان افزود: از دانش آموزان، دانشجویان و مردمی که در راهپیمایی روز استکبارستیزی شرکت کردند نیز تشکر می کنیم.

فرمانده سپاه طبس همچنین از حضور مسئولین ادارات و نهادها و امام جمعه موقت طبس در مراسم بدرقه دانش آموزان در محل گلزار شهدای گمنام طبس تقدیر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 1 =