دیدار امام جمعه و جمعی از روحانیون شهرستان از دانشگاه پیام نور طبس

حجت الاسلام و المسلمین مهاجریان، امام جمعه محترم و جمعی از روحانیون شهرستان، از دانشگاه پیام نور مرکز طبس بازدید کردند.

http://www.pnu4yazd.com/pic/didar.JPG

حجت الاسلام و المسلمین مهاجریان، امام جمعه محترم شهرستان طبس و جمعی از روحانیون شهرستان، از دانشگاه پیام نور مرکز طبس بازدید کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور طبس، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مهاجریان ضمن تبریک در خصوص انتخاب شایسته آقای مهندس اخوان صفار به سمت رئیس دانشگاه پیام نور طبس خواستار وحدت بیشتر حوزه و دانشگاه کما فی السابق گردید و همچنین اظهار امیدواری نمود تا فعالیت‌ها و برنامه‌ها در زمینه مسائل دینی در کنار فعالیت‌های علمی در دانشگاه رشد و نمو پویاتری داشته باشد.

در این دیدار رئیس دانشگاه نیز علاوه بر خوش آمد گویی گزارش عملکرد دانشگاه در خصوص آمار دانشجویان، اساتید، وضعیت‌های فرهنگی، طرح حجاب و عفاف، نماز، تشکل‌های دانشجویی و موفقیت‌های آنان در سطح شهرستان و استان را برشمرد و بر آمادگی دانشگاه در زمینه وحدت کامل بین حوزه و دانشگاه تاکید نمود.

شایان ذکر است در ادامه همچنین در خصوص وضعیت ساختمان جدید دانشگاه و مشکلات آن نیز مطالبی بیان شد و از امام جمعه معزز خواستار پیگیری، حمایت و پشتیبانی بیشتر مسئولین شهرستان در جهت رفع مشکلات موجود برای این دانشگاه که بزرگ‌ترین دانشگاه شهرستان از لحاظ آمار دانشجویی می‌باشد، شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شش =