نشست هیأت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان طبس

چهارمین نشست رسمی هیأت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان طبس در سال جاری با حضور فرماندار برگزار شد.

طبس نیوز

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ صبح امروز در این نشست که اعضای هیأت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها و همچنین بازرس و خزانه دار شورا حضور داشتند، «احمد طالبیان مقدم» فرماندار طبس با اشاره به رسالت و جایگاه مهم روابط عمومی در هر دستگاه از آن به عنوان چشم و بازوی توانمند دستگاه و پل ارتباط میان مردم و مسئولان یاد کرد و خاطرنشان ساخت: توجه و بها دادن به جایگاه روابط عمومی منافع زیادی را هم برای دستگاه و هم برای مردم می‌تواند داشته باشد.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان طبس در ادامه، اطلاع رسانی صحیح به مردم و همچنین انعکاس نظرات، انتقادات و مسائل مردم به مسئولان را بخشی از رسالت روابط عمومی‌ها دانست و تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌ها باید با سعه صدر پذیرای انتقادات و نظرات مردمی باشند و با بها دادن و توجه به نقش و جایگاه روابط عمومی در راستای پیشبرد امور با همدلی و وحدت رویه تلاش نمایند.

طالبیان مقدم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: توجه به مصائب اهل بیت (س) و منش و سیره معصومین سبب رفع بسیاری از معضلات، ناهنجاری‌ها و مسائل اجتماعی می‌شود.

در ابتدای این جلسه نیز «سید عبدالرحیم رحیمی» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و «جواد زیبائیان» مشاور فرماندار و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های طبس و سایر اعضا با تبریک انتصاب طالبیان مقدم به عنوان فرماندار این شهرستان به تشریح و تبیین فعالیت‌ها و امور شورا و مسائل مربوط و بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

راه اندازی نشریه، پیگیری از طریق مدیران دستگاه‌ها برای رفع مشکلات روابط عمومی‌ها و نحوه تشکیل نشست‌های شورا از مواردی بود که در این جلسه بیان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 11 =