اطلاع رسانی مناسب و به روز به ویژه از طریق صدا و سیما از مطالبات عمومی است

«احمد طالبیان مقدم» در جلسه‌ای با خبرنگاران واحد خبر صدا و سیمای مرکز یزد در طبس، تهیه، انتشار و پخش هر چه مناسب‌تر اخبار شهرستان طبس از طریق صدا و سیمای مرکز یزد را یکی از مطالبات شهروندان برشمرد.

طبس نیوز

در نشستی که با حضور فرماندار، مشاور فرماندار و مسئول روابط عمومی فرمانداری و خبرنگاران واحد خبر صدا و سیمای استان یزد در طبس برگزار شد مسائل مربوط به تهیه، ارسال و پخش اخبار شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری طبس؛ «احمد طالبیان مقدم» فرماندار طبس در این جلسه بر اهمیت اطلاع رسانی صحیح و به موقع تأکید کرد.

وی همکاری داوطلبانه و ایجاد بستر و تمهید امکانات فنی لازم برای ارسال سریع اخبار خبرنگار صدا و سیما اعم از فیلم و متن خبر از طریق فرمانداری را نشان از دیدگاه و رویکرد ویژه فرمانداری به موضوع خبر و اهمیت اطلاع رسانی دانست.

فرماندار طبس با تشکر از تلاش‌های خبرنگاران، راه اندازی شبکه دیجیتال صدا و سیما و ایجاد بخش خبری جدید ویژه اخبار شهرستان‌ها در سیمای استانی را امری تأثیرگذار و با اهمیت برشمرد.

این مقام مسئول همچنین تهیه، انتشار و پخش هر چه مناسب‌تر اخبار شهرستان طبس از طریق صدا و سیمای مرکز یزد را یکی از مطالبات شهروندان عنوان کرد.

در ادامه خبرنگاران نیز به بیان مسائل و مشکلات خود و وجود برخی محدودیت‌ها در رابطه با زمان و تعداد اخبار پرداختند و مقرر شد پیگیری و اقدامات لازم برای تهیه و انتشار مناسب‌تر و به روز‌تر اخبار به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =