دستورالعمل مقابله با حوادث غیرمترقبه فصل زمستان ابلاغ شد

در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان طبس وظایف، اقدامات و برنامه‌های دستگاه‌ها برای فصل زمستان مورد بررسی قرار گرفت.

طبس نیوز

دستورالعمل مدیریت بحران برای مقابله با حوادث غیرمترقبه احتمالی زمستان به مدیران دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان طبس ابلاغ شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری طبس؛ صبح امروز جلسه ستاد مدیریت بحران در محل فرمانداری به ریاست «احمد طالبیان مقدم» فرماندار طبس با هدف برنامه ریزی و آمادگی دستگاه‌ها برای مقابله با حوادث غیر مترقبه احتمالی در فصل سرما و ابلاغ دستورالعمل مربوط برگزار شد.

طالبیان مقدم در این جلسه از نقش آفرینی و مشارکت و همکاری دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان در مانوری که چندی پیش در طبس برگزار شد قدردانی کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل زمستان و احتمال بروز حوادثی همچون سیل، طوفان، سرمازدگی و…، خواستار توجه مدیران دستگاه‌های عضو ستاد برای برنامه ریزی و پیش بینی اقدامات و تمهیدات لازم و حصول آمادگی و به روزرسانی تجهیزات و امکانات شد.

این مقام مسئول از اعضای ستاد خواست به منظور جلوگیری از بروز هر گونه مشکل و برای حصول آمادگی لازم جهت مقابله موثر با حوادث، وضعیت مناطق حادثه خیز روستایی و شهری، مسیر رودخانه‌ها و اماکنی که در معرض خطراتی چون سیل و سایر وقایع غیر مترقبه هستند، مورد بررسی کار‌شناسی قرار گیرد.

در این جلسه همچنین اعضا با بیان دیدگاه‌های خود، گزارشی از وضعیت اجرای پروژه‌ها و اقدامات خود در راستای کاهش حوادث غیرمترقبه ارائه کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =