ایجاد شهرداری منطقه ۱ و ۲ در گرو تهیه و ابلاغ طرح جامع شهر طبس

فرماندار طبس خواستار تسریع در تهیه، تصویب و ابلاغ طرح جامع شهر طبس از سوی مسئولان ذی ربط در مرکز استان شد که این امر زمینه ساز ایجاد شهرداری‌های منطقه یک و دو در طبس است.

فرماندار طبس در بازدید از شهرداری از نزدیک در جریان روند انجام امور، وضعیت ارائه خدمات به شهروندان و پروژه‌های شهرداری قرار گرفت.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری طبس؛ «احمد طالبیان مقدم» در این بازدید از واحدهای مختلف شهرداری دیدن کرد و ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان این مجموعه نکاتی را از جمله در خصوص تکریم ارباب رجوع و سهولت کار مراجعان، توجه به اقامه نماز اول وقت، اهمیت خلاقیت، نوآوری و ارائه ایده‌های جدید در راستای انجام بهینه امور توسط کارکنان یادآور شد.

همچنین در نشست فرماندار با شهردار طبس برخی از مطالبات عمومی و مسائل شهری از جمله لزوم تسطیح و آسفالت تعدادی از کوچه‌ها و خیابان‌ها، توجه به زیباسازی معابر اصلی و افزایش سرانه فضای سبز مورد اشاره قرار گرفت.

طالبیان مقدم تسریع در تهیه، تصویب و ابلاغ طرح جامع شهر طبس از سوی مسئولان ذی ربط در مرکز استان را امری ضروری برشمرد که می‌تواند زمینه ساز ایجاد شهرداری‌های منطقه یک و دو برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان گردد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پراکندگی و گستردگی شهر طبس از مسائل شهرداری برای خدمت رسانی به شهروندان است، توجه به تراکم ساخت و ساز‌ها را امری مهم قلمداد کرد.

«جعفر بورنگ» شهردار طبس نیز ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص مسائل شهرداری و وضعیت رسیدگی به امور شهر و برنامه‌های شهرداری در زمینه‌های مختلف، در ارتباط با پروژه پارک خندق، پارک شهدای گمنام، اجرای طرح ممیزی، وضعیت جمع آوری زباله‌ها و برنامه آسفالت معابر نکاتی را بیان داشت.

در ادامه نیز مرکز شماره ۱ آتش نشانی طبس و تجهیزات و امکانات این مرکز مورد بازدید قرار گرفت.

ایجاد شهرداری منطقه ۱ و ۲ در گرو تهیه و ابلاغ طرح جامع شهر طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =