کانون وحدت در طبس خانواده است و مدیریت آن را زن بر عهده دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس بیان کرد: در ایجاد همصدایی در بحث های مختلف اجتماعی، خانواده حرف اول را میزند، کانون وحدت ما در طبس امروز خانواده است و مدیریت آن را زن بر عهده دارد.

به گزارش طبس نیوز، در کارگروه امور بانوان دستگاه های اجرایی شهرستان طبس، معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان گفت: باید از ظرفیت قشر بانوان بیشتر استفاده کرد که بخش عمده آن به تلاش خود خانم ها برمیگردد و اولین قدم در بحث تحول خواستن است و باید از خود شروع کرد.

طلائی مقدم افزود: هر جایی و هر کاری به ویژه در کارهای حساس و ظریف که به خانم ها واگذار شده به نحو احسن انجام شده است.

وی با بیان اینکه حجاب محدودیت نیست گفت: حجاب خود یکی از عوامل موفقیت و فرصتی است که اگر از آن درست استفاده کنیم قطعا پیامدهای بسیار خوبی دارد.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان طبس تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که امروز در شهرستان با آن مواجه هستیم  همدلی و همصدایی است.

وی تاکید کرد: لازمه توسعه، برنامه ریزی و موضوعات چشم انداز، همصدایی است و اگر این وجود نداشته باشد به ایجاد اختلافات منجر میشود.

فرماندار ویژ طبس عنوان کرد: باید مشکلات بیان شود و اگر آنها را در تعارفات بیندازیم و مطرح نکنیم مشکلی حل نمیشود.

وی با بیان اینکه نقش بانوان را در ایجاد همدلی موثر و پررنگ میدانم گفت: در ایجاد این همصدایی در بحث های مختلف اجتماعی، خانواده حرف اول را میزند، کانون وحدت همدلی ما در طبس امروز خانواده است و مدیریت آن را زن بر عهده دارد.

وی افزود: همانطور که مسائل و مشکلات مطرح میشود ما نیز انتظار داریم در موضوعات مختلف شما کمک کنید و این تعامل دو طرفه باشد و پیشنهاد، برنامه و راهکار بدهید.

وی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی برای بانوان گفت: آن دوره هایی که خانم ها نیاز دارند برگزار شود، تقویم آموزشی بدهید و این دوره ها نیز هدف دار و در جهت توان افزایی ظرفیت های بانوان شهرستان طبس باشد.

استخر، سالن های ورزشی بانوان، پارک بانوان از جمله مباحث و مشکلات مطرح شده در این جلسه بود که مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 4 =