ابعاد فتنه ۸۸ باید آشکارسازی شود

فرمانده سپاه ناحیه طبس گفت: ۹ دی سال ۸۸ آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است.

به گزارش طبس نیوز، فرمانده سپاه ناحیه طبس گفت: حماسه ۹ دی به عنوان نماد بصیرت ملت و میثاق امت با ولایت است.

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش افزود: ۹ دی سال ۸۸ حادثه کوچکی نیست بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است.

وی افزود: نقش بی بدیل حماسه ۹ دی در خنثی سازی نقشه های شوم و پلید چندین ساله دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و فریب خوردگان داخلی در فتنه ۸۸ این برگ از تاریخ انقلاب اسلامی باید در یادها زنده بماند و ابعاد و پیامدهای آن برای لایه های مختلف جامعه تبیین شود.

وی در ادامه جلسه ستاد برگزاری مراسم حماسه ۹ دی بیان کرد: ریشه ها، علل و عوامل، زمینه های شکل گیری و ابعاد فتنه سال ۸۸ و ظلم به نظام و شورش علیه جمهوریت و مردم سالاری، عبور از قانون، همسویی با دشمنان نظام، مخدوش کردن اعتماد مردم به نظام و میدان دادن به عناصر و جریان های مخالف نظام باید برای مردم و نخبگان تحلیل و تبیین شود.

این مقام مسئول نظامی در ادامه عنوان کرد: آگاهی و بصیرت ملت مومن و ولایتمدار و نقش آنها در تعیین سرنوشت کشور و نظام به عنوان سرمایه های اجتماعی و تکیه گاه نظام جمهوری اسلامی باید تحلیل شود.

وی اضافه کرد: ابعاد فتنه ۸۸ و خنثی سازی نقشه شوم دشمنان خارجی و فریب خوردگان و خائنان داخلی با تاکید بر ابعاد امنیتی فتنه نیز باید آشکار سازی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =