برای تمهید مقدمات افتتاح رسمی پروژه مسکن مهر برنامه ریزی شد

در جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان طبس و مدیر مسکن و ساختمان اداره کل مسکن و شهرسازی استان یزد، به منظور تمهید مقدمات افتتاح مسکن مهر طبس برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

در جلسه‌ای با حضور «احمد طالبیان مقدم» فرماندار شهرستان طبس با «داوود دانشگر» مدیر مسکن و ساختمان اداره کل مسکن و شهرسازی استان یزد، به منظور تمهید مقدمات افتتاح مسکن مهر طبس برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری طبس؛ روز گذشته در این جلسه که «حسین ابراهیم‌زاده» معاون فرماندار طبس و همچنین مشاور جوان و تعدادی از کار‌شناسان اداره کل مسکن و شهرسازی یزد نیز حضور داشتند، وضعیت پروژه بزرگ مسکن مهر مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص مراسم بهره برداری رسمی این پروژه که قرار است در آینده نزدیک صورت پذیرد، بحث و تبادل نظر شد.

همچنین روز شنبه هفته جاری در جلسه مسئولان فرمانداری با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن مهر و مدیران عامل این شرکت‌ها پیرامون امور پروژه، از جمله وضعیت روشنائی و نظافت معابر، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی و سایر اقدامات لازم تصمیم گیری شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 19 =