تبیین دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به استان یزد و پروژه‌های مهر ماندگار دولت

فرماندار طبس: ۳۴ مصوبه شامل ۲۰۴ طرح و پروژه با اعتبار اختصاص یافته به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان تنها بخشی از دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری برای شهرستان طبس است.

فرماندار طبس در جمع خبرنگاران دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به استان یزد و پروژه‌های مهر ماندگار طبس را تبیین کرد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ در سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان یزد، نشست خبرنگاران با فرماندار طبس برگزار شد.

در این نشست «احمد طالبیان مقدم» حضور با بصیرت مردم در حماسه ۹ دی را ستودنی خواند و تصریح کرد: با آگاهی و بصیرتی که مردم دارند همیشه پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی بوده و خواند بود.

وی با گرامیداشت ۱۲ دی ماه سالروز سفر رهبر فرزانه انقلاب به استان دارالعباده یزد، این سفر را که دارای برکات معنوی و مادی زیادی بود و نیز حضور پر شور و حماسی مردم در استقبال از مقام معظم رهبری را برگ زرینی بر تاریخ این دیار و از افتخارات نظام برشمرد.

این مقام مسئول گفت: ۳۴ مصوبه شامل ۲۰۴ طرح و پروژه با اعتبار اختصاص یافته به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان تنها بخشی از دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری برای شهرستان طبس بود که به طور کامل اجرایی شده است.

طالبیان مقدم ضمن برشمردن مهم‌ترین مصوبات این سفر در ارتباط با طبس به مواردی چون کمک به بهسازی روستاهای شهرستان، احداث ۳۰ واحد مسکن روستایی و ۲۰ واحد مسکن شهری از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، احداث ۱۲۰ واحد مسکن روستایی و شهری برای معلولان و مددجویان بهزیستی و احداث ۱۳۶ واحد مسکونی روستایی و شهری جهت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد.

ادامه داد: کمک به تهیه جهیزیه و ازدواج ۴۰ نفر از فرزندان تحت پوشش بهزیستی، تهیه ۴۹ سری جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امدادحضرت امام خمینی (ره)، کمک به تکمیل پارک خندق طبس، پارک دیهوک و ورودی شهر عشق آباد و تأمین سه دستگاه آمبولانس برای مراکز بهداشتی و درمانی بخشی دیگری از مصوبات مربوط به شهرستان طبس در سفر معظم له به استان یزد است.

وی همچنین در ادامه به احداث و تجهیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، احداث مدارس از جمله دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا و دبیرستان رسول اکرم (ص)، احداث سالن نمازخانه در مدارس، احداث سالن نمازخانه در دانشکده فنی امام علی (ع) و تأمین آب آشامیدنی شهر دیهوک اشاره کرد.

فرماندار طبس در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص پروژه‌های دولت در شهرستان طبس با عنوان مهر ماندگار توضیحاتی بیان داشت و در این راستا پروژه‌های بیمارستان یکصد تختخوابی و محور دیهوک – راور را مورد اشاره قرار داد.

طالبیان مقدم از پیگیری تخصیص اعتبار برای کارخانه‌های سیمان طبس گلشن و تولید بتن سبک (کانسرام) در قالب پروژه‌های مهر ماندگار خبر داد.

وی خاطر نشان ساخت: اعتبارات تخصیصی به شهرستان طبس نسبت به سالیان گذشته افزایش داشته و پروژه‌ها و مسائل شهرستان با جدیت پیگیری می‌شود و مدیران دستگاه‌ها باید با عزمی راسخ و تلاش و اهتمام، برای پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌های دولت تلاش کنند و در این راستا هیچ گونه کوتاهی و کم کاری از هیچ مسئولی در شهرستان پذیرفتنی نیست.

در این جلسه همچنین خبرنگاران دیدگاه‌ها، سئوالات و مسائل خود را بیان داشتند و خواستار تعامل بیشتر دستگاه‌ها با خبرنگاران برای اطلاع رسانی مناسب‌تر مسائل و رویداد‌ها شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + هفت =