برخلاف ادعای دشمنان مردم ولایتمدار ایران هیچگاه از روحانیت دلسرد نمی‌شوند

امام جمعه طبس گفت: گاهی حرف‌ها‌یی مطرح می‌شود که مردم از روحانیت دلسرد شده‌اند اما حضور گسترده مردم در مراسم تشییع آیت‌الله تهرانی خط بطلان دیگری بر این وسوسه‌ها کشید و نشان داد مردم هرگز از روحانیت جدا نمی‌شوند.

امام جمعه طبس

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام سید‌ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس ضمن تسلیت ارتحال عالم بزرگ و عارف ارزشمند حضرت ‌آیت‌الله آقامجتبی تهرانی، اظهار داشت: پیام پرمحتوای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت رحلت آیت‌الله تهرانی و حضور شخص مقام معظم رهبری در مراسم تشییع این عالم وارسته و اقامه نماز بر پیکر ایشان، نشان از جایگاه والای این عالم ارزشمند دارد.

وی، حضرت ‌آیت‌الله آقامجتبی تهرانی را معلم اخلاقی برای همه آحاد جامعه به ویژه مسئولان و روحانیان دانست و خاطرنشان کرد: گاهی حرف‌ها و وسوسه‌هایی مطرح می‌شود مبنی بر اینکه مردم از روحانیت دلسرد شده و از آنان کناره گرفته‌اند، اما دنیا حضور گسترده مردم در مراسم تشییع آیت‌الله تهرانی را مشاهده کرد و این حضور پرشور خط بطلان دیگری بر این وسوسه‌ها کشید.

خطیب جمعه طبس با بیان اینکه مردم هیچ‌گاه از روحانیت جدا نمی‌شوند، اضافه کرد: مردم نشان داده‌اند تا هنگامی که عالمی در مسیر صحیح حرکت کند، به سخنانش توجه می‌کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مصطفی احمدی روشن، یادآور شد: دشمنان به دنبال جلوگیری از دست‌یابی دانشمندان جمهوری اسلامی ایران به علوم و دانش‌های پیشرفته‌اند و حتی در این راستا دانشمندان را ناجوانمردانه ترور می‌کنند.

امام جمعه طبس ادامه داد: تلاش‌های جهادگونه دانشمندان کشورمان در راستای پیشرفت‌های علمی نشانه درک ارزش‌های انقلاب اسلامی توسط نسل‌های دوم و سوم و حرکت دانشمندان در مسیر این ارزش‌هاست.

تسلیت ایام اربعین حسینی و بیان گوشه‌هایی از واقعه عاشورا و دوران اسارت اهل بیت(ع)، یادآوری کشف حجاب و سالروز به توپ بستن مسجد گوهرشاد توسط رضاخان و تأکید بر لزوم توجه بیشتر زنان و دختران به حفظ حجاب و عفاف، اشاره به رزمایش مقتدرانه اخیر نیروی دریایی، گرامیداشت سالروز شهادت شهدای دانشجو در هویزه، یادآوری سالروز قیام مردم قم در اعتراض به مقاله ساواک بر ضد حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت هفته وقف و تأکید بر لزوم احیای موقوفه‌ها، از دیگر سخنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =