محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه طبس برگزار شد

محفل انس و مودت بازنشستگان طبس با حضور خانواده های آنها برگزار شد.

به گزارش طبس نیوز، محفل انس و مودت بازنشستگان طبس با حضور خانواده های آنها برگزار شد.

سرهنگ علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان گفت: بازنشستگی واژه شریفی است همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بازنشستگان آیینه تمام نمای شاغلین هستند.

وی همچنین با گرامیداشت ایام دهه فجر و یاد شهیدان این دوران گفت: زمان پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران خوفی از دشمن به دل خود راه ندادند و اکنون ۳۸ سال از آن گذشته است و با همه سختی ها و فشارها و توطئه های دشمن ایستادگی کردند و امروز در رکاب رهبری هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تاکیدات اخیر فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: از موارد مورد تاکید ایشان، جهاد اصغر است که مربوط به دوران دفاع مقدس است، دیگری جهاد اکبر یعنی مبارزه با نفس و سپس جهاد کبیر یعنی در مقابل دشمن ایستادن، پاسخ منفی دادن، تسلیم نشدن و آن را هیچ حساب نکردن است چرا خدا بالاتر از اوست و ما با خدا هستیم.

وی تاکید کرد: ۵۰۰ هزار رزمنده ایران پیروز شدند یا لشکر عراق و کشورهایی که به او کمک کردند، امروز وضعیت کشور ما این است و اوضاع کشور آنها چیست؟

وی بیان کرد: ما سالانه ۶ هزار عراقی بازدید کننده راهیان نور داریم و این نکته های عبرت در تاریخ است.

وی با بیان اینکه ما به عنوان یاران رهبری و امت اسلامی باید هوشیار باشیم گفت: دومین موضوع مسئله نفوذ است که یک عده قبول دارند و برخی ندارند، دشمن دنبال براندازی است همه راه ها را رفته و آخرین راه نفوذ است و مقام معظم رهبری به هوشیاری در خصوص نفوذ دشمن بسیار تاکید دارند.

سرهنگ قاسمی افزود: این مسئله از ابتدای انقلاب هم بود اما اکنون به اوج خود رسیده است نفوذ در حزب جمهوری اسلامی در دفتر ریاست جمهوری که باعث شهادت رجایی شد و در بسیاری قسمت های دیگر نیز در سال های اول انقلاب اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه نفوذ فردی و جریانی داریم گفت: اکنون دشمن بر روی نفوذ جریانی دارد کار می کند، دشمن در تلاش برای نفوذ در سپاه و اطلاعات است که چند نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان گفت: نفوذ یک مسئله جدی است و در زمان پیامبر هم وجود داشته است و از طریق پول، مقام، پست و وعده دادن به پست های خالی رخ میدهد.

اجرای گروه رزم نوازان و پایگاه روستا دشتغران و اهدای جوایز به پیشکستوانی که در مسابقه فرهنگی شرکت کرده بودند از برنامه های این محفل بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =