۱۲۳ پروژه عمرانی در طول دهه فجر در طبس افتتاح و کلنگ زنی می شود

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس گفت: در طول دهه مبارک فجر در شهرستان طبس ۱۲۳ پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی می شود که از این تعداد ۱۱۰ پروژه قابل افتتاح و ۱۳ پروژه قابل کلنگ زنی است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، سیدمهدی طلائی مقدم روز سه شنبه در نشست خبری افزود: جمع کل اعتبار پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی ۸۱۴ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال است.

وی بیان کرد: مجموع اعتبار پروژه های قابل افتتاح ۷۹۳ میلیارد ریال و اعتبار پروژه های قابل کلنگ زنی ۲۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال است.

وی تعداد دستگاه های اجرایی دارای پروژه را ۲۰ دستگاه بیان کرد و یادآور شد: تاکیدی که به ادارات و نهادهای مختلف داشتیم این بود که به هیچ عنوان پروژه ای که به اتمام نرسیده و از پایان آن اطمینان پیدا نکرده اند افتتاح نشود و پروژه ای هم که تامین اعتبار نشده است و طرح نداشته باشد به هیچ عنوان کلنگ زنی نشود.

وی گفت: پروژه های آب و گاز را امسال از پروژه های دهه فجر حذف کردیم به لحاظ این که سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهور به استان داریم این پروژه ها به طور همزمان در آن سفر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی کلنگ زنی ۹ خانه بهداشت و مرکز درمانی در شهرستان، افتتاح شش پروژه شرکت مدیریت توزیع برق با اعتبار ۳۱ میلیارد و ۷۳۲ میلیون ریال،افتتاح شش پروژه در راه و شهرسازی ۴۰۵ میلیارد ریال و افتتاح ۱۳ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتبار ۲۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال افتتاح خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =