نماینده هیات مدیره کارخانه های سیمان و کانسرام برای حل مشکل کارگران به طبس می آیند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: نماینده هیات مدیره کانسرام و سیمان، یکشنبه آینده در شهرستان طبس حضور خواهند یافت و از نزدیک مشکل کارگران را بررسی و رفع خواهند نمود.

مرتضی جلالی فرد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار طبس نیوز افزود: در پی جلسه ای که دوشنبه هفته گذشته با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس و معاونین ایشان و روسای ادارات صنعت معدن و اداره کار و رفاه اجتماعی در فرمانداری طبس به منظور بررسی مشکلات کارگران کارخانجات سیمان و کانسرام برگزار شد، اداره صنعت، معدن و تجارت ماموریت یافت که با مدیران این دو کارخانه موضوع را بررسی نمایند.

وی ادامه داد: پس از آن با سفر به پایتخت و برگزاری دو جلسه با هیات مدیره و مدیرعامل این دو کارخانه، مقرر شد حل مشکل کارگران در اولویت ویژه قرار گرفته و مدیران سیمان و کانسرام در هفته آینده برای رفع مشکل کارگران در شهرستان حضور یابند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت طبس افزود: علاوه بر آن راه های ارایه کمک های مالی برای راه اندازی مجدد این دو کارخانه نیز بررسی گردید.

وی عنوان کرد: نماینده هیات مدیره کانسرام و سیمان، یکشنبه آینده در شهرستان طبس حضور خواهند یافت و از نزدیک مشکل کارگران را بررسی و رفع خواهند نمود.

جلالی فرد در واکنش به خبر به مزایده گذاشته شدن تجهیزات شرکت کانسرام طبس عنوان کرد: اگر چه کارگران عزیز و زحمتکش جهت احقاق حقشان مجبور به مراجعه به اداره کار و دادگستری شده اند، اما اگر تجهیزات این کارخانه به فروش برسد شاید برای همیشه کارخانه به تعطیلی کشیده شود، چرا که سرمایه گذار توان خرید مجدد تجهیزات را ندارد و همه تلاش ما این است که مشکل حقوق کارگران به ویژه کانسرام و سیمان به گونه ای حل شود که مشکلی برای این دو کارخانه ایجاد نگردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت طبس در پایان از صبوری و متانت کارگران عزیز که با وجود مشکلات فراوان، منافع دراز مدت شهرستان را در نظر گرفته اند تشکر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هجده =