مسکن مهر طبس بزرگ‌ترین پروژه ویلایی کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی در طبس از پیش بینی ۴ بخش تخصصی اصلی، بخش مراقبت‌های ویژه و هفت اتاق عمل در بیمارستان در دست احداث طبس و نیز افتتاح رسمی مسکن مهر طبس در آینده نزدیک خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر به طبس، وضعیت پروژه‌های بیمارستان یکصد تختخوابی و مسکن مهر طبس را مطلوب دانست.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ «محمدجعفر علیزاده» معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی روز سه شنبه در سفر به طبس با همراهی «احمد طالبیان مقدم» فرماندار، قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد و تعدادی از مسئولان محلی از روند پیشرفت احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی و مسکن مهر طبس بازدید به عمل آورد.

در جلسه‌ای که در حاشیه بازدید معاون وزیر از بیمارستان جدید طبس برگزار شد مسائل مربوط به این پروژه بزرگ مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار طبس در این جلسه گزارشی از روند ساختن مسکن مهر و بیمارستان صد تختخوابی طبس و پیگیری‌های به عمل آمده ارائه کرد و از آمادگی شهرستان برای افتتاح مسکن مهر در آینده نزدیک خبر داد.

امام جمعه طبس نیز در سخنانی ضمن تقدیر و تجلیل از عملکرد مثبت دولت در اجرای طرح‌های ملی و منطقه‌ای و به ویژه مسکن مهر و بیمارستان یکصد تختخوابی، از علیزاده خواست تا در صورت امکان افتتاح این پروژه توسط شخص رئیس جمهور انجام گردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این بازدید گفت: پروژه بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی طبس که از مصوبات سفر هیأت دولت به استان یزد است از سال ۱۳۸۷ عملیات اجرایی آن آغاز شده و خوشبختانه با سرعت خوبی این عملیات پیگیری شده است.

محمدجعفر علیزاده اظهار داشت: در این بیمارستان چهار بخش تخصصی اصلی شامل داخلی، جراحی، بخش زنان و زایمان و بخش کودکان پیش بینی شده است و لذا طیف وسیعی از مردم می‌توانند از خدمات این بیمارستان در آینده بهره‌مند شوند.

علیزاده افزود: با توجه به مسیر‌های شریانی که از این شهرستان عبور می‌کند بخش مراقبت‌های ویژه که از نیاز‌های منطقه است و سی سی یو، آی سی یو و بخش‌های تشخیصی ازمایشگاه‌ها، درمانگاه، اورژانس و هفت اتاق عمل شامل یک اتاق عمل سر پایی در بخش اورژانس دو اتاق عمل زنان و زایمان و چهار اتاق عمل برای قسمت‌های دیگر پیش بینی شده است.

وی اعلام داشت: بیمارستان جدید طبس حدود ۱۲۰۰۰ متر مربع زیر بنا و ۵ طبقه دارد و ساخت آن از کیفیت مناسبی برخوردار است.

این مقام مسئول تصریح کرد: کارهای اصلی این پروژه انجام شده و عملیات تکمیلی و نصب بعضی از تاسیسات و تجهیزات و محوطه سازی آن نیز در دست انجام است.

معاون وزیر با اعلام اینکه این بیمارستان از پروژه‌های مهر ماندگار است گفت: در حال حاضر پروژه پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد دارد و برنامه ریزی ما این است که در دولت دهم آن را تحویل بدهیم.

علیزاده خاطر نشان ساخت: خوشبختانه در سفرهای دولت، تعداد زیادی بیمارستان در سطح کشور مصوب شده و در مجموع ۱۴۴ بیمارستان ساخته می‌شود و ۱۱ بیمارستان در مرحله تجهیز است و به زودی افتتاح می‌گردد.

وی همچنین ساخت مسکن مهر در طبس را به عنوان بزرگ‌ترین پروژه ویلایی کشور کاری سخت و بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: به زودی مسکن مهر طبس به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =