پیام فرماندار طبس به اولین جشنواره سراسری شعر رستاخیز شن‌ها

فرماندار شهرستان طبس، به مناسبت برگزاری «اولین جشنواره سراسری شعر رستاخیز شن‌ها» پیامی صادر کرد.

طبس نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس – متن پیام «احمد طالبیان مقدم» بدین شرح است:

بسمه تعالی

با سلام و درود به ارواح پاک مطهر شهداء، امام شهداء و آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام منیع ولایت و مرجعیت حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه‌ای (مدظله العالی).

روایت طوفان شن در صحرای طبس همسانی هدفداری با سپاه بزرگ فیل ابرهه که برای نابودی خانه خدا صف کشیده بودند، دارد زیرا در آن واقعه تاریخی نیز سپاهی با آن عظمت توسط گروهی پرستو سنگباران شده و به هلاکت رسیدند.

گرچه کمتر کسی است که حادثه طبس را نداند، اما این واقعه تاریخی و این امداد الهی فرصت مناسبی است تا بار دیگر دیوان ستمگری‌های آمریکای جنایتکار مرور شود.

شیطان بزرگ، به عنوان بزرگ‌ترین دشمن ایران اسلامی در تجاوزی آشکار خیالات شومی برای انقلاب نوپای مردم ایران در سر داشت که لشکر خدا، این بار در قالب سنگ ریزه و شن به پا خاست و دشمن دینش را روسیاه نمود.

ابعاد قضیه شکست نظامی آمریکا در طبس هنوز هم ناگفته‌هایی دارد ولی آنچه مهم است اینکه: کشور امام زمان (عج) صاحب دارد! یکی از ناگفته‌های این ماجرا شهادت محمد منتظر قائم است که به حق نام با مسمایی داشت؛ هم محمد بود، هم منتظر قائم و چرا که واقعه‌ای است که درآن تفسیر سوره فیل پس از ۱۴۰۰سال متجلی شد و ارتش آمریکا همچون اصحاب ابرهه، روسیاه‌تر از همیشه تاریخ شکست خورد.

وقوع حادثه طبس و معجزات و امدادهای الهی که در آن صحرا شکل گرفت راوی حکایتی است که گویی بار‌ها و بار‌ها مشابه آن در ادوار مختلف و در عرصه‌های پیکار حق علیه باطل رخ داده و تکرار آن تفسیر این روایت است؛ «یدالله فوق ایدیهم».

خداوند منان این بار در صحرایی کویر و آرام، شن‌های روان را به ماموریت فرستاد تا بار دیگر یدالله فوق ایدیهم تفسیر شود و طبل رسوایی ظلم در جهان طنین انداز شود.

علیهذا برگزاری نخستین جشنواره سراسری شعر رستاخیز شن‌ها توسط اداره محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی طبس، گام مهمی است که در بررسی ابعاد فرهنگی و اعجاز گونه این رخداد عظیم برداشته خواهد شد. لذا اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این جشنواره، امیدوارم با همت همه دست اندرکاران و مساعدت ویژه‌ای که مسئولین محترم استان و شهرستان خواهند داشت، این جشنواره به نحو مطلوبی انجام پذیرد. در پایان توفیق روزافزون همه عزیزان را از درگاه خداوند منان خواهانم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

احمد طالبیان مقدم

فرماندار شهرستان طبس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 5 =