کارگران شهرداری طبس خواستار تبدیل قرارداد کار

دبیر خانه کارگر طبس: کارگرانی که توسط شرکت‌های واسطه نیروی انسانی (پیمانکاری) در شهرداری طبس مشغول به کارند به دلیل نداشتن ثبات شغلی و هم‌چنین ضعف حقوق و دستمزد، ابراز نارضایتی می‌کنند.

طبس نیوزبه گزارش طبس نیوز به نقل از ایلنا، دبیر خانه کارگر شهرستان طبس اعلام کرد: ۱۱۰ نفر از کارگران شهرداری طبس خواستار تبدیل وضعیت خود از پیمانی به قرارداد مستقیم طبق مصوبه هیئت دولت هستند.

غلامرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: کارگرانی که توسط شرکت‌های واسطه نیروی انسانی (پیمانکاری) در شهرداری طبس مشغول به کارند به دلیل نداشتن ثبات شغلی و هم‌چنین ضعف حقوق و دستمزد، ابراز نارضایتی می‌کنند.

این فعال کارگری با اشاره به بخش‌نامه معاونت توسعه و مدیریت سرمایه انسانی رئیس جمهور در خصوص تبدیل وضعیت کارگران پیمانی به قراردای گفت: تعداد ۱۱۰ نفر از کارگران شهرداری طبس که تحت نظارت سه شرکت پیمانکاری، درخشان یزد (با ۴۲ کارگر)، آوای کویر داغ (با ۲۸ کارگر) و نوا سرای رضوان (با ۴۰ کارگر) کار می‌کنند که طبیعتا این شرکت‌های واسطه بخشی از درامد ناچیز کارگران را دریافت می‌کنند.

محمدی افزود: به تازگی تبدیل قرارداد این کارگران از تامین نیروی انسانی به حجمی باعث نگرانی بیش از پیش آنان شده است.

دبیر خانه کارگر طبس در پایان اظهار کرد: توجه به خواسته‌های بحق این کارگران که در زمره محروم‌ترین اقشار جامعه کارگری هستند همواره باید در اولویت‌ کاری هر مسئول قرار گیرد تا بتوانیم جامعه‌ای سالم و پاک داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 20 =