دولت مصوبات خود را در طبس اجرایی کند/ پرهیز از تفرقه در آستانه انتخابات

امام جمعه طبس در خطبه های نماز جمعه با اشاره به مصوبات اجرا نشده دولت در این شهرستان گفت: دولت در ماه های پایانی حضور خود، مصوبات سفرهای استانی را به طور کامل اجرایی کند.

امام جمعه طبسامام جمعه طبس با اشاره به مصوبات اجرا نشده دولت در این شهرستان گفت: دولت در ماه‌های پایانی حضور خود، مصوبات سفرهای استانی را به طور کامل اجرایی کند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه طبس با اشاره به اینکه برخی مصوبات نظیر راه‌ها برای مردم حیاتی است، اظهار داشت: دو بانده شدن راه طبس – یزد از مصوبه ‌های سفر اول هیئت دولت به استان یزد است که تاکنون اقدام قابل ‌توجهی برای اجرای آن صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: اینجاده یکی از نیازهای ضروری مردم است زیرا تقریبا هر روز در این مسیر یک تصادف مرگبار رخ می‌دهد.

تقدیر از مصوبات اجرا شده دولت در طبس/ گازرسانی سریع‌تر انجام شود

مهاجریان همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های دولت برای اجرای برخی مصوبات، افزود: گازرسانی به طبس یکی از مهم‌ترین و بهترین پروژه‌های این شهرستان است که بخشی از اجرایی شده و امید است هرچه سریع‌تر نسبت به واگذاری انشعاب به شهرهای عشق آباد و دیهوک انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم وحدت میان سران سه قوه اظهار داشت: اگر این تعامل برقرار شود، تا حد زیادی از مشکلات مردم کاسته می‌شود به نحوی که پس از دیدار رئیس جمهور با مجلسیان نیز تا حدی آرامش به مردم بازگشت.

مهاجریان تاکید کرد: تفرقه تبعات نامطلوبی برای مردم و کشور دارد که از آن جمله می‌توان به از بین رفتن جایگاه اجتماعی و سیاسی افراد در جامعه و احتمال مستولی شدن دشمن بر ملت اشاره کرد.

اجازه ندهیم در آستانه انتخابات دشمن از آب گل آلود تفرقه، ماهی بگیرد

وی بر ضرورت تحکیم وحدت نه تنها در کشور ا یران بلکه در تمامی کشورهای اسلامی تاکید کرد و افزود: اکنون در شرایطی قرار داریم که به انتخابات نزدیک شده‌ایم و به همین دلیل بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی نیازمندیم زیرا در غیر این صورت دشمن از آب گل آلود ماهی می‌گیرد و از شرایط تفرقه به نفع خود استفاده می‌کند.

مهاجریان همچنین با تبریک هفته هفته وحدت و ایام دهه فجر، بر لزوم تبیین اهداف انقلاب و معرفی دوباره اهداف و ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب و شخصیت حضرت امام خمینی (ره) به نسل جوان تاکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − یک =