نشست هم اندیشی مدیران سازمان‌های مردم نهاد و مسئولان ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان طبس

در نشستی با حضور جمعی از مدیران سازمان‌های مردم نهاد و مسئولان ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان طبس چالش‌ها و راهکارهای عملی مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در امر ساماندهی امور جوانان بررسی شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ این جلسه به منظور بررسی چالش‌ها و راهکارهای عملی مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در امر ساماندهی امور جوانان در حوزه های مختلف و نیز مسائل سمن‌ها به ریاست معاون فرماندار در محل فرمانداری تشکیل شد.

تبیین و تشریح فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد، ارائه توضیحاتی در ارتباط با نحوه حمایت از سمن‌ها و توضیح در خصوص آیین نامه جشنواره اتفاق از موارد دستور کار این جلسه بود.

در این جلسه اعلام شد در راستای تحقق سیاست بستر سازی و نهادینه کردن مشارکت جوانان، تقویت سازمان‌های مردم نهاد و ارتقای مشارکت اجتماعی جوانان، دومین جشنواره سازمان‌های مردم نهاد کشور با هدف سطح بندی سمن‌های فعال به منظور بهره‌مندی از حمایت‌های آتی وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد و لازم است کلیه سمن‌های فعال حوزه جوانان شهرستان طبس جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی www.ettefagh2.ir مراجعه کنند.

«حسین ابراهیم زاده» معاون فرماندار طبس در این جلسه با اشاره به سخنانی از حضرت امیر المؤمنین علی (ع) در خصوص اهمیت و حساسیت دوران نوجوانی و جوانی مطالبی را بیان داشت و خاطرنشان ساخت : قرآن و ادعیه بهترین پناهگاه برای جوانان و نوجوانان است تا خود را از شر شیطان و شبیخون فرهنگی حفظ کنند.

وی نقش سازمان‌های مردم نهاد برای پیشبرد اهداف و برنامه های فرهنگی در سطح جامعه و به ویژه برای جوانان را مهم دانست و خواستار همکاری، تعامل و فعالیت بیشتر سازمان‌های مردم نهاد در این راستا شد.

همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردها و فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد و بررسی موضوع تشکیل شورا یا اتحادیه سمن‌ها از پیشنهادهای طرح شده در این جلسه بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =