ستاد دائمی تسهیلات سفر شهرستان طبس تشکیل جلسه داد

برای تمهید مقدمات میزبانی از مسافران نوروزی و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های طرح نوروزی ۱۳۹۲ برنامه ریزی شد.

ستاد دائمی تسهیلات سفر شهرستان طبس ویژه طرح نوروزی ۱۳۹۲ تشکیل جلسه داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ در جلسه‌ای که به ریاست «احمد طالبیان مقدم» فرماندار طبس و با حضور اعضای کمیته‌های ستاد تسهیلات سفر شهرستان طبس در محل سالن همایش شهید رجایی فرمانداری تشکیل شد، بر ضرورت برنامه ریزی مسئولان و اعضای مربوط برای تمیهد مقدمات میزبانی مطلوب از مسافران نوروزی و تأمین اقلام و مایحتاج مردم و سایر موارد مرتبط با وظایف این ستاد تأکید شد.

فرماندار طبس در این جلسه از حضور حماسه آفرین آحاد مردم در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: مردم با تبعیت از مقام معظم رهبری، پر نشاط، با بصیرت و گسترده به صحنه آمدند و نقشه و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و باید شکرگزار این نعمت باشیم.

لزوم نظارت مستمر بر اصناف و تأمین مایحتاج عمومی، برنامه ریزی برای اسکان مسافران نوروزی، تهیه و توزیع نقشه‌های راهنما از جمله مواردی بود که طالبیان مقدم مورد تأکید قرار داد.

معاون فرماندار طبس نیز ضمن سخنانی با قدردانی از حماسه عظیم مردم در ۲۲ بهمن خاطرنشان ساخت: مردم نشان دادند که شرمنده شهدا و امام و رهبری نشده و نخواهند شد و مسئولان نیز با تلاش خود باید بر آن باشند تا شرمنده شهدا، امام شهیدان، مقام معظم رهبری و مردم نشوند.

«حسین ابراهیم‌زاده» گفت: طبس موقعیت خاصی دارد و به نوعی چهارراه مواصلاتی است و هموطنان از نقاط مختلف کشور به طبس سفر می‌کنند و لذا مسئولان و مجموعه ستاد باید توجه ویژه‌ای داشته و حداکثر توان خود را برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی و تمهید امکانات داشته باشند.

در این جلسه پاره‌ای از وظایف ستاد و کمیته‌ها تبیین و ابلاغ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهارده =