بازدید فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از برخی روستاهای بخش مرکزی

«احمد طالبیان مقدم» فرماندار طبس به اتفاق «محمدعلی عبدالله زاده» نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، «محمد نصیری» سرپرست بخشداری مرکزی و جمعی از مسئولان محلی روز گذشته از روستاهای حلوان، پیستان و پیرحاجات، بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات و وضعیت برخی طرح‌ها و پروژه های این مناطق قرار گرفتند.

طبس نیوز: «احمد طالبیان مقدم» فرماندار طبس به اتفاق «محمدعلی عبدالله زاده» نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، «محمد نصیری» سرپرست بخشداری مرکزی و جمعی از مسئولان محلی روز گذشته از روستاهای حلوان، پیستان و پیرحاجات، بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات و وضعیت برخی طرح‌ها و پروژه های این مناطق قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ نماینده مردم و فرماندار طبس در بازدید از این روستاها در جمع مردم حضور یافتند و لحظاتی به ایراد سخن پرداختند.

پیگیری مشکلات روستاییان، لزوم حمایت از بخش تولید و اشتغال زایی پایدار با محوریت کشاورزی، بخشی از محورهای سخنان عبدالله زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم بود.

فرماندار طبس نیز ضمن ارائه گزارشی از طرح‌ها و پروژه های روستاهای مذکور و طی سخنانی گفت: فرمانداری شهرستان در حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغال زایی تمام همت خود را بکار گرفته و هدایت سرمایه های سرگردان و نیز جذب سرمایه گذار در رفع مشکل اشتغال روستاییان موثر خواهد بود.

همچنین جمعه شب گذشته نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، سرپرست بخشداری مرکزی و تعدادی از مسئولان در جمع اهالی روستای محمد آباد از توابع بخش مرکزی طبس حضور یافتند.

در این مراسم که در محل مسجد روستا برگزار شد، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، روحانی مستقر روستا به حضار و مسئولان خیر مقدم گفت.

ارائه گزارشی از مشکلات و خواسته‌ها توسط یکی از اعضای شورای اسلامی روستا و سخنرانی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان طبس از دیگر برنامه های این مراسم بود.

فرماندار طبس نیز در خصوص مسائل و خواسته های اهالی و مسئولان روستا توضیحاتی را بیان داشت و بر لزوم استمرار و تقویت همکاری و همدلی مسئولان برای رفع مشکلات و پیشرفت منطقه تأکید کرد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن سخنانی بر لزوم پیروی مردم و مسئولان از منویات مقام معظم رهبری و اهتمام همگان برای مدیریت مسائل مربوط به تحریم‌های دشمنان علیه کشور تأکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =