تشریح برنامه‌های کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان

تشریح برنامه‌های کاندیدای جبهه متحد در فردوس/ اشتغال باید جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فردوسی‌پور ظهر امروز در هیئت مهدیه شهرستان فردوس همزمان با دومین روز از آغاز تبلیغات انتخاباتی در جمع مردم اظهار داشت: اشتغال و مسکن از مهم‌ترین نیازهای جامعه امروز است که پرداختن به این دو از اولویت‌های کاری بنده است.

وی افزود: مصوبات دولت در سفرهای خود به منطقه را پیگیری و مطالبات مردم را به گوش دولت می‌رسانم.

کاندیدای حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان ارتقای شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود از حیث سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین استقلال هر یک از آنها را از دیگر برنامه‌های کاری خود اعلام کرد.

فردوسی‌پور جذب پزشکان متخصص و ارتقای فرهنگ سلامت در منطقه، پرداختن جدی به کشاورزی حوزه انتخابیه و استفاده از توانمندی‌ها و تجربیات بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی را از دیگر اولویت‌های کاری‌اش در دوران نمایندگی برشمرد.

وی یادآور شد: حضور مردم در انتخابات سبب مایوس شدن دشمنان و همچنین اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان گفت: نماینده مردم باید صادقانه خدمت کند و هدف او توسعه و پیشرفت منطقه باشد.

فردوسی‌پور خواستار حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات شد و افزود: دشمن همه توجه خود را به حضور مردم معطوف کرده است و قصد دارد که حضور میلیونی مردم ایران در انتخابات را کمرنگ جلوه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − چهار =