از پیام تسلیت آنچنانی برای هوگو چاوز تا نظرات عجیب یک متفکر+فیلم

نجف زاده این هفته با دست پربه صرفا جهت اطلاع آمد . از پیام تسلیت آنچنانی برای هوگو چاوز تا نظرات عجیب یک متفکر در همه عرصه ها از جمله شن های طبس. ضمنا کامران نجف زاده یه مشتری جدید و جالب هم برای خودش پیدا کرده .

صرفا جهت اطلاعبه گزارش طبس نیوز، نجف زاده صرفا این هفته رو اینجوری شروع کرد : خدا رحمت کند چاوز را که انصافا توی سینه سپر کردن مقابل آمریکا همیشه پای کار بود. تعریف وتمجید از چاوز حقش بود اما واقعا باید کار رو به رجعت چاوز وقت ظهور حضرت کشوند .نمی شه معتدل تعریف وتقدیر کرد؟.نمی شه عزای عمومی وشهید واینجور تعابیر رو سرجای خودش خرج کرد .

اما بشنوید از نظریات عجیب یک متفکر که معمولا در همه عرصه ها نظر میده نجف زاده گفت این متفکر دریک برنامه زنده تلویزیونی که ، الان دقیق یادم نیست امروز بود یا دیروز بود یا فردا علت شکست امریکا در طبس را نه طوفان شن، بلکه فرسودگی هلیکوپترهای آمریکایی! عنوان نمودند؛ فرمایشات گهر بار ایشون این سوال را برای ما پیش آورد که آمریکا برای مهمترین موضوعی که حیثیت کاخ سفید را فرستاد تو باقالیا ، چرا و براساس چه تحلیل تخیلی ای باید از تجهیزات فرسوده استفاده کنه نه بهترین تجهیزاتش ؟!توپخونه های ایران و همشهری همچنان مشغول گلوله باران طرف مقابلن . بعد از دعوا بر سر تونل نیایش و بزرگراه همت ومسکن مهرواز اینجور سوژه هاکار به جکوزی وتوالت فرنگی رسید. توی این دعوای جدید ؛ اول ،ایران که این روزها بدلایلی که گفتند نگیدخیلی جوون شده و همش دنبال دعوا می گرده بر اساس روش معمول روسای اصلیش دست به افشا گری زد و از جکوزی در دفترمدیران مترو خبر داد .

این وسط اما مترویی ها یا همون همشهریها هم کار عجیبی کردند و رفتن از این همه خبرنگار دعوت کردند بیان و ببینند این جکوزی نبوده و یک توالت فرنگیه ( پخش مراسم رویت توالت فرنگی با حضور انبوه خبرنگاران )

فقط جهت اطلاع میگم که همشهری و ایران هر دو از بودجه بیت المال ارتزاق می کنند . نجف زاده اما آخرش به ایران و همشهری گفت حالا از فردا توپخونتونو نگیرید سمت ما !

آقای نامی وزیر جدید ارتباطات هنوز نیومده مشتری صرفا شده .

آقای نامی اخیرا در یک برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرده که ارزش واقعی دلار الان چهار تومان و هشت ریاله .

نامی گفته دلیل این حرف اینه که چون قبل از انقلاب هر دلار شش تومان و هشت ریال بود الان به دلیل توسعه سازندگی قیمت واقعی دلار چهار تومان و هشت ریال باید باشه . این مشتری جدید صرفا جهت اطلاع بعدا در پاسخ به سئوال خبرنگار که ازش می پرسه شرکت در برنامه های زنده خیلی حساس میگه که نه اینگونه نیست. اما آقای نامی به قول نجف زاده حساسیت آنتن زنده زیاد و آدم باید مراقب باشه چی می گه .

وزیر اطلاعات هم این هفته از دست کنایه های نجف زاده در امان نبود .وزیر اطلاعات در یک مراسمی میگه که “مجموعه دستگاههای نظارتی باید

ارزیابی کنند و ببینند در بحث ارتقای سلامت اداری کشور چقدر موفق بوده اند و چقدر به تکالیفشون عمل کردند که بلافاصله نجف زاده میگه

عجب سوال سخت و خفنی – آقای وزیر فکر نمی کنی اگر نهادها وزارتخونه ها و سازمانهای نظارتی به همین یک سوال جواب بدن ، دکون برخیشون تعطیل بشه . لطفا سوالهای راحت بپرسید مثلابپرسید خوبید . چه خبر . . . دیگه چه خبر . بعد هم نجف زاده باصدای وزیر رو پخش کرد که گفت

“ببخشید من بخاطر سرماخوردگی یک مقدار وضعیت صحبت کردنم اشکال داره عذر می خوام ازتون”.

اما گفتگوی جالب خبرنگار واحدمرکزی خبر با یک پیرزن ، زمان تهیه گزارش از قبرستان جدید سلفچگان . این پیرزن در گفتگو با خبرنگار با خنده میگه : اینجا قبرستان درست شد بالاخره یکی یکی داریم میمیریم. الانم یکی مرده . دو نفر هم از حال رفتن . سه چهارتا پیر و پاتال هم این پایین که انشاله زودتر بمیرن . بریم زودتر جا بگیریم راحت بشیم .

یکی نیست به برخی از مجریهای صداوسیما بگه آخه پسرجان قبل از هر سئوالی ، اول ببین مخاطب سئوالت کیه ، بعد بپرس .در یک برنامه اقتصادی شبکه اول سیما ، مجری چندین بار درباره کلیات مشکلات مردم و اینکه بدلیل حقوق کم نمی تونن خیلی چیزها رو بخرن میگه و از رییس اتحادیه بنکدارها میخواد که جواب بده ! و اون بنده خدا هم میگه تلویحا به من چه مربوط . شما هم غریب گیرآوردید ها ؟ نکنه ایشون مسئول اقتصادی کشوره که باید جواب همه چیز رو بده ؟

نجف زاده بلافاصله تصویری از آخرین مصاحبه اختصاصی تلویزیون با رئیس جمهور رو پخش کرد و گفت چطور وقتی بعضی ها به مسئولین مربوط می رسند سرشان به علامت تایید روی ویبره می ره اما وقتی به بنک دارها می رسند اینجوری گیر سه پیچ می دندخدایی اشتباه نگرفتید این بابا رو ؟!

صرفا جهت اطلاع بالاخره با لابی ، آقای شمقدری رو گیر آورد و درباره لابی اسکار قبلی پرسید . خبرنگار پرسید با چند نفر لابی شد ؟ شمقدری گفت شما آدرس را هم می خواهید ؟ قطعا صلاح نیست آدرس بدیم چون مثل فونتریه از اتحادیه اروپا اخراجش می کنن . نجف زاده هم گفت ؛ اوکی جواد جان.فعلا شب بخیر.

تابلوی انتقادات و پیشنهادات را در مدارس می زنیم.اما گاهی آنقدر ارتفاعش بالاست که دست بچه ها به آن نمی رسد.این بدون شرحه .یعنی تفسیرش با خودتون.(تصویر بچه ها در شهرستانی دستشون به صندوق انتقادات نمی رسه.)

و در پایان دو تا نکته نجف زاده یکی برخی مسولان و نماینده های مجلس از ما گله می کنند اما شما باید مراقب صحبت کردنتون باشید و قبول که ما گاهی تند و گاهی کند-که بیشتر هم کند-میریم اما این به نفع همه ماست که شما بیشتر مراقب باشید و بزارید صرفا جهت اطلاع همینطور بمونه ،نکته دوم اینکه مردم این روزها هرطور شده صورتشون رو سرخ نگه می دارند وخریدهای عید رو انجام می دنددستشون درد نکنه اما خواهشا کسی رونق بازار رو به حساب خودش نگذاره چون این مردمندکه دارند خوب مدیریت می کنند .ضمنا این هفته ارز و سکه افتاد یه مقدار افتادقیمتش،هوا هم یک کم خوب شده .منم بهتر شدم انگار…(باصدای علیزاده که می خونه:هوا خوبه…تو هم خوبی…منم بهتر شدم انگار).

فیلم:

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


دانلود فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =