ائمه جمعه طبس خواهان الحاق این شهرستان به خراسان جنوبی هستند

امام جمعه طبس گفت: امامان جمعه طبس، عشق‌آباد و دیهوک نه‌تنها با مصوبه دولت مبنی بر الحاق شهرستان طبس به استان خراسان جنوبی مشکلی ندارند، بلکه خواهان اجرایی شدن آن هستند.

طبس نیوز: امام جمعه طبس گفت: امامان جمعه طبس، عشق‌آباد و دیهوک نه‌تنها با مصوبه دولت مبنی بر الحاق شهرستان طبس به استان خراسان جنوبی مشکلی ندارند، بلکه خواهان اجرایی شدن آن هستند.

به گزارش طبس نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس؛ حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: مصوبه دولت مبنی بر جدا شدن طبس از استان یزد و الحاق این شهرستان به استان خراسان جنوبی از سال گذشته مطرح بوده و مربوط به امروز نیست. وی ادامه داد: این تصمیم دولت برای امامان جمعه طبس، عشق‌آباد و دیهوک قابل احترام است و نه‌تنها با این مصوبه مشکلی نداریم، بلکه خواهان اجرایی شدن آن هم هستیم.

امام جمعه طبس افزود: البته خواسته ائمه جمعه شهرستان طبس این بوده که باید این موضوع در زمان مناسب‌تری اعلام می‌شد، اما اکنون که اعلام شده به این تصمیم احترام می‌گذاریم.

وی یادآور شد: دولت براساس کار کارشناسی و با درنظر گرفتن خواسته اکثریت مردم طبس این تصمیم را گرفته است و این اقدام ارتباطی به شخص خاصی ندارد. مهاجریان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال و ماه‌های آخر کار دولت قرار داریم، لوایح، مصوبه‌ها و قوانینی که تاکنون توسط دولت اعلام یا ابلاغ نشده در حال اجراست که موضوع الحاق طبس به استان خراسان جنوبی هم از همین جمله است.

دیدگاهی در “ائمه جمعه طبس خواهان الحاق این شهرستان به خراسان جنوبی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + بیست =