تودیع و معارفه رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) طبس

مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) طبس با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی طبس و نیز مدیر کل فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و مسئولانی از دانشکده فنی و حرفه ای استان یزد و روئسای دانشکده های فنی و حرفه ای شهرستان‌های استان برگزار شد.

طبس نیوز: مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده فنی و حرفه ای امام علی (ع) طبس با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی طبس و نیز مدیر کل فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و مسئولانی از دانشکده فنی و حرفه ای استان یزد و روئسای دانشکده های فنی و حرفه ای شهرستان‌های استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان طبس؛ ظهر دوشنبه ۲۱ اسفند فرماندار طبس در این مراسم با اشاره به وسعت طبس به عنوان بزرگ‌ترین شهرستان کشور خواستار توجه بیشتر مسئولان دانشگاه فنی کشور برای توسعه کیفی و کمی این واحد آموزش عالی و تاسیس واحد خواهران این دانشگاه در طبس شد.

«احمد طالبیان مقدم» از پیگیری‌ها برای راه اندازی و ایجاد دانشکده پرستاری و همچنین دانشکده مهندسی عمران در طبس خبر داد.

این مقام مسئول از خدمات «محمد مهدی امینیان مدرس» رئیس سابق این دانشکده تجلیل و برای «محمد نجفی» رئیس جدید این مرکز آموزش عالی آرزوی موفقیت کرد.

قادری مدیر کل فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور نیز در این مراسم با بیان توضیحاتی در خصوص این دانشگاه : تعداد دانشکده های فنی و حرفه ای کشور را ۱۶۸ دانشکده با حدود ۲۰۰ هزار دانشجو اعلام کرد که از این تعداد ۵۲ دانشکده دخترانه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + نوزده =