رمضان ماهی پر کار برای شبکه دامپزشکی شهرستان طبس

با واکسیناسیون ۴۰هزار و ۲۸۸راس دام سبک و سنگین در ماه مبارک رمضان ماهی پرکار وتلاش برای شبکه دامپزشکی شهرستان طبس رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، معاون شبکه دامپزشکی شهرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و همچنین تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: در ماه مبارک رمضان تعداد ۴۰هزار و ۲۸۸راس دام سبک و سنگین توسط اکیپ های واکسیناسیون شبکه دامپزشکی شهرستان طبس واکسینه شدند.

دکتر هادی اصلحی افزود: همچنین ۶۹هزار متربع مربع اماکن دامی و تعداد ۱۷هزار و ۱۲۵راس دام سبک نیز در طرح مقابله با تب کریمه و کنگو سمپاشی شد.

وی بیان کرد: پرسنل دامپزشکی شهرستان طبس با دهان روزه علی رغم گرمای شدید هوا و حجم کاری بالا با عزم و اراده ای وصف ناپذیر ونیز همدلی، ماهی پرکار و تلاش سپری نمودند.

اصلحی افزود: واکسیناسیون دام های سبک و سنگین، تشدید نظارت ویژه ماه رمضان در طول روز و بعد از افطار، جمع آوری عرضه کنندگان طیور زنده غیر مجاز، ارجاع چندین پرونده حمل دام و طیور وفرآورده های خام دامی غیر مجاز به مراجع قضایی، برگزاری جلسات و کلاس های آموزشی پیرامون تب کریمه کنگو، سمپاشی دام و اماکن دامی، معاینه و درمان دام ها در کلنیک و خارج از کلنیک از مهمترین اقدامات این شبکه و پست های تابعه در این مدت بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + دوازده =