اسکان بیشترین حجم مسافران نوروزی استان در طبس

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اسکان ۵۱ هزار نفر در شهرستان طبس خبر داد و گفت: حجم مسافران نوروزی در این شهرستان بیش از سایر شهرستان‌های استان بوده است.

طبس نیوز: معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اسکان ۵۱ هزار نفر در شهرستان طبس خبر داد و گفت: حجم مسافران نوروزی در این شهرستان بیش از سایر شهرستان های استان بوده است.

علیرضا کرباسچی در گفتگو با مهر،  با اشاره به اینکه اسکان مسافران نوروزی در آموزشگاه های آموزش و پرورش از ۲۸ اسفند ماه آغاز شده است، اظهارداشت: تا ۱۵ فرودین امسال ۵۸ هزار و ۷۱ نفر در قالب ۱۲ هزار و ۷۵۳ خانواده در استان اسکان داده شده اند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان ۱۶۰  آموزشگاه را برای اسکان مسافران نوورزی آماده سازی کرده بود، افزود: در این راستا مسافران نوروزی در  یک هزار و ۱۰۵ کلاس درس اسکان داده شده اند.

کرباسچی اضافه کرد: با الحاق شهرستان طبس به خراسان جنوبی رشد مسافران نوروزی به ۱۰۰ درصد رسید.

وی از اسکان ۵۱ هزار نفر در شهرستان طبس خبر داد و گفت: حجم مسافران نوروزی در این شهرستان بیش از سایر شهرستان های استان بوده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی تجهیز کلاس های درس به یخچال، تلویزیون، فرش، پتو، ملافه، تجهیز نمازخانه، فضاها و سالن های ورزشی  را از امکانات این ستاد اسکان ذکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =