طبس ۳۲۰۰ کیلومتر جاده دارد/ جاده‌ها نیازمند زیرسازی هستند

معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه شهرستان طبس ۳ هزار و ۲۰۰ کیلومتر جاده‌ دارد، افزود: زیرسازی جاده‌ها یکی از ضرورت‌هایی است که باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

طبس نیوز: معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس با بیان اینکه شهرستان طبس ۳ هزار و ۲۰۰ کیلومتر جاده‌ دارد، افزود: زیرسازی جاده‌ها یکی از ضرورت‌هایی است که باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، احمد طالبیان مقدم در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خدمات جمعیت هلال احمر را بسیار عالی برشمرد و اظهار کرد: از خدمات جمعیت هلال احمر همین بس که در روزهای نخستین سال جدید با اجرای مانور امداد هوایی برای نخستین بار سبب دلگرمی و آرامش خاطر مردم این شهرستان شدند.

وی با بیان اینکه شهرستان طبس ۳ هزار و ۲۰۰ کیلومتر جاده‌ دارد، افزود: زیرسازی جاده‌ها یکی از ضرورت‌هایی است که باید هرچه سریع‌تر انجام شود.

فرماندار ویژه طبس با اشاره به اینکه شهرستان طبس در چهار راه اصلی قرار گرفته است، افزود: حجم ترانزیت در این شهرستان بالا بوده و روزانه ۴ هزار دستگاه خودرو در هر یک از محورهای مواصلاتی این شهرستان تردد دارند.

طالبیان‌مقدم نقش جمعیت هلال احمر را در پیشگیری حوادث بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: امدادگران و نجاتگران هلال احمر همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور داشته و برای خدمت‌رسانی به مردم آماده هستند.

وی جایگاه جمعیت هلال احمر کشور را در فعالیت‌های بشر دوستانه جایگاهی رفیع دانست و اذعان داشت: توسعه و حفظ این جایگاه نیازمند عزم همگانی و مشارکت جدی مردم در برنامه‌های امدادی هلال احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی الحاق طبس به خراسان جنوبی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: مسئولان خراسان جنوبی باید از ظرفیت‌های این شهرستان به خوبی استفاده کنند.

محمدرحیم شهریاری بحث آموزش را در جمعیت هلال احمر بسیار ضروری برشمرد و ادامه داد: باید تلاش شود با ابتدایی‌ترین مراحل برخورد با حوادث‌های مختلف آشنا شویم، تا در صورت بروز حوادث مشکلات کمتری در این راستا داشته باشیم.

وی تصریح کرد: محبوب‌ترین مخلوقات خداوند کسانی هستند که بیش از دیگران به مردم نفع و سود برسانند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز همان‌طور که سوادآموزی اجباری و مورد نیاز بشر است آموزش‌های امداد و نجات نیز باید به همه اقشار جامعه آموزش داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 2 =