آمادگی ۱۰ تیم امداد و نجات هلال احمر برای اعزام به منطقه زلزله زده بوشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آمادگی اعزام ۱۰ تیم تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان به منطقه زلزله زده بوشهر خبر داد.

طبس نیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از آمادگی اعزام ۱۰ تیم تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال احمر این استان به منطقه زلزله زده بوشهر خبر داد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرحیم شهریاری صبح چهارشنبه در نشست با مدیرعامل جمیعت هلال احمر یزد و جلسه تحویل و تحول اداری جمعیت هلال احمر در شهرستان طبس، بحث آموزش در جمعیت هلال احمر را بسیار ضروری دانست و اظهار کرد: شعار هر خانواده یک امدادگر را باید بسیار جدی گرفت و محقق کرد.

وی از پیوستن شهرستان طبس به خراسان جنوبی ابراز خوشحالی کرد و گفت: باید از فرصت پیش آمده و همچنین از توان بالای امدادگران این شهرستان به خوبی استفاده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر طبس در سال ۱۳۳۲ تاسیس شده است، افزود: نزدیک به ۱۰ هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر این شهرستان هستند که این نشان از استقبال مردم از خدمات جمعیت هلال احمر است.

شهریاری تصریح کرد: دو گسل نای بند و درونه از گسل‌های فعال طبس بوده که باید با توجه به این امر امدادگران و نجاتگران هلال احمر بیش از پیش آمادگی کامل را داشته باشند.

وی ادامه داد: زلزله و طوفان‌های زیاد از بارزترین حوادث طبیعی این شهرستان بوده که باید به این امر مهم توجه ویژه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =