خسارت ۱۸ میلیارد ریالی به راه‌های طبس

سرپرست اداره راه و شهرسازی طبس درباره میزان خسارت‌های بارندگی‌های اخیر در شهرستان گفت: به دنبال وقوع سیل جاده دیهوک-راور و راه‌های روستایی امامزاده علی (ع)، پیکوه و زردگاه نایبند خسارت دیده است. «کلاتی» میزان این خسارت‌ها را ۱۸ میلیارد ریال برآورد کرد.

طبس نیوز: سرپرست اداره راه و شهرسازی طبس درباره میزان خسارت‌های بارندگی‌های اخیر در شهرستان گفت: به دنبال وقوع سیل جاده دیهوک-راور و راه های روستایی امامزاده علی (ع)، پیکوه و زردگاه نایبند خسارت دیده است. «کلاتی» میزان این خسارت‌ها را ۱۸ میلیارد ریال برآورد کرد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی طبس درباره میزان خسارت‌های بارندگی‌های اخیر در شهرستان گفت: به دنبال وقوع سیل جاده دیهوک-راور و راه های روستایی امامزاده علی (ع)، پیکوه و زردگاه نایبند خسارت دیده است. «کلاتی» میزان این خسارت‌ها را ۱۸ میلیارد ریال برآورد و اضافه کرد: جاده دیهوک-راور و دیهوک -بشرویه به دلیل بارندگی شدید حدود ۶ ساعت مسدود بود و در حال حاضر این محورها بازگشایی شده است. «احمدی»، بخشدار دیهوک نیز خسارت‌های ناشی از بارندگی‌ها و وقوع سیل در حوزه کشاورزی و دامی این بخش را یک میلیارد و ۲۵ میلیون ریال برشمرد و افزود: به گفته اهالی روستاهای سیدآباد و پیکوه در هر کدام از این روستاها ۶۰ رأس دام بر اثر سیل تلف شد و به محصولات جو، یونجه و گندم آسیب رسید.

__

منبع: خراسان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 6 =