شهید عباس آریانژاد

اگر این افتخار نصیبم شد که به عنوان یک سرباز کوچک صاحب‌الزمان (عج) در راه تحقق پرچم جمهوری اسلامی شهید شوم از شما می‌خواهم که نه تنها گریه نکنید بلکه آن را جشن بگیرید.

شهید عباس آریانژادشهید عباس آریانژاد
نام پدر: حسن
تاریخ شهادت: ۱۳۷۳/۵/۹

 

 

 

زندگی نامه
شهید به سال ۱۳۵۳ در یک خانواده مذهبی دیده به جهان گشود. دوران کودکی را نزد والدین به خوبی سپری نمود. به طوری که در زمان انقلاب چهار ساله بود.
در سن شش سالگی برای کسب علم و دانش وارد دبستان شد تحصیلات خود را تا اخذ مدرک دیپلم در رشته علوم انسانی ادامه داد در طول دوره تحصیل همیشه شاگردی موفق بود سپس در آزمون دانشگاه شرکت نمود و در مرحله اول آزمون قبول، ولی به گفته خود شهید که اظهار داشته بود چون برای ورود به دانشگاه خود را مهیا نکرده‌ام می‌خواهم به سربازی بروم.
لذا در تاریخ ۱۳۷۲/۸/۱۸ به بخش وظیفه نیروی انتظامی طبس مراجعه و فرم اعزام به خدمت را گرفت و به شیروان اعزام شد و پس از دوره آموزشی به منطقه انتظامی گناباد منتقل و در پاسگاه های شماره دو گناباد و کاخک و روشناوند مشغول خدمت گردید تا سرانجام در شامگاه روز ۱۳۷۳/۵/۹ در درگیری با اشرار مسلح به فیض شهادت نایل آمد.
روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

گزیده ای از وصیت نامه شهید
اگر این افتخار نصیبم شد که به عنوان یک سرباز کوچک صاحب‌الزمان (عج) در راه تحقق پرچم جمهوری اسلامی شهید شوم از شما می‌خواهم که نه تنها گریه نکنید بلکه آن را جشن بگیرید. بلی آن روز، روزِ عروسی من است شما که نمی‌خواهید دل تازه داماد را برنجانید پس چرا گریه؟ بخندید و پای کوبی کنید زیرا داماد به محبوب رسید و از سرچشمه وصال سیراب گشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 9 =