استخراج ۷۵۰ هزار تن کنسانتره زغال‌سنگ در سال ۹۲

معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: هدف اول ایمیدرو در سال ۹۲ زمینه سازی جهت دستیابی به ظرفیت نهایی استخراج زغال سنگ طبس که به میزان ۷۵۰ هزار تن کنسانتره زغال سنگ در فاز یک و ۴۵۰ هزار تن در فاز ۲ است، خواهد بود.

طبس نیوز: معاون محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: هدف اول ایمیدرو در سال ۹۲ زمینه سازی جهت دستیابی به ظرفیت نهایی استخراج زغال سنگ طبس که به میزان ۷۵۰ هزار تن کنسانتره زغال سنگ در فاز یک و ۴۵۰ هزار تن در فاز ۲ است، خواهد بود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران به اتفاق هیئت همراه از معادن زغال سنگ طبس بازدید نمودند.

معاون وزیر در ابتدای ورود به طبس در جلسه ای که با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس در محل فرمانداری تشکیل شد حضور یافت و در خصوص مسائل معدن و اشتغال به بحث و گفتگو پرداخت.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو هنگام حضور در معدن مکانیزه زغال سنگ طبس هدف از بازدید خود را بررسی وضعیت تولید، رفع موانع و مشکلات برای افزایش راندمان تولید و اجرای طرح‌های توسعه طبس اعلام کرد.

مهندس امینی در این بازدید ضمن افتتاح معدن یک-زون شرقی، با بیان اینکه مشکلاتی در بخش معادن وجود دارد که با کمک مردم و مسئولین قابل حل است، اعلام نمود تلاش خواهد شد از تمام ظرفیت‌های طبس استفاده گردد. وی تاکید نمود فرصت‌هایی که دولت ایجاد کرده باید برای توسعه معادن طبس مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیر عامل ایمیدرو در پایان بازدید از کارخانه زغالشویی و کارگاه‌های استخراج زیرزمینی زغال سنگ، ضمن اعلام رضایت از تلاش مدیریت و کارکنان معدن مکانیزه طبس اعلام کرد: هدف اول ما در سال ۱۳۹۲ برای توسعه طبس، کمک به فراهم آوردن شرایط لازم برای دستیابی به ظرفیت کامل استخراج (۷۵۰ هزار تن کنسانتره زغال سنگ در فاز یک و ۴۵۰ هزار تن کنسانتره در فاز ۲) خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =