نصب علامک و انشعابات گاز در طبس کند است

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر طبس گفت: علی‌رغم اجرای شبکه توزیع گاز در شهر طبس، اما کار نصب علامک و انشعابات گاز در برخی مناطق شهر به دلیل توقف کار پیمانکار تعطیل و به ‌صورت نیمه‌تمام و بلاتکلیف رها شده است.

طبس نیوز: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر طبس گفت: علی‌رغم اجرای شبکه توزیع گاز در شهر طبس، اما کار نصب علامک و انشعابات گاز در برخی مناطق شهر به دلیل توقف کار پیمانکار تعطیل و به ‌صورت نیمه‌تمام و بلاتکلیف رها شده است.

محمدحسین چمنزاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: اجرای شبکه گازرسانی به شهر طبس شامل اجرای ایستگاه‌های تقلیل فشار، شبکه توزیع و نصب علامک و انشعابات آن در سال ۱۳۹۰ عملیاتی و در نیمه نخست سال ۱۳۹۱ شتاب گرفت که از علیرضا پیله‌ور، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد و سایر دست‌اندرکاران تقدیر می‌شود.

وی ادامه داد: اما عملیات گازرسانی در اواخر سال ۱۳۹۱ به ‌علت مشکلات اقتصادی، افزایش هزینه‌ها و عدم توان اجرایی پیمانکاران، بسیار کند و حتی متوقف شد که با پیگیری‌ مسئولان، فراخوان مجدد و انتخاب پیمانکاران جدید، ادامه نصب علامک و انشعابات در غرب شهر طبس و همچنین اجرای شبکه توزیع گاز منطقه دیهشک طبس سرعت گرفت.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر طبس اضافه کرد: اما در حال حاضر علی‌رغم اینکه شبکه توزیع گاز در مناطق مرکزی شهر طبس، پهن کوچه، بازک و شهرک‌های امیرالمؤمنین فاز یک و رسالت که بخش عمده‌ای از شبکه توزیع گاز شهر طبس را شامل می‌شود، در همان اوایل اجرای شبکه گاز طبس، احداث شده است، اما نصب علامک و انشعابات آن به دلیل توقف کار پیمانکار تعطیل و به‌صورت نیمه‌تمام و بلاتکلیف رها شده است.

وی مدیریت فعلی بر اجرا و تکمیل گازرسانی شهر طبس را نامطلوب ارزیابی کرد و با اشاره به تأکید استانداران یزد و خراسان جنوبی برای عدم توقف در روند اجرای طرح‌های عمرانی در دست اجرای شهرستان طبس، خاطر نشان کرد: شایسته است شرکت‌های گاز استان‌های یزد و خراسان جنوبی نسبت به پیگیری، تکمیل و توسعه گازرسانی به شهر و شهرستان طبس اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 19 =