کارگران طبس مشکلات شغلی خود را اطلاع دهند

کارگران شهرستان طبس می‌توانند مشکلات شغلی خود را به‌منظور پیگیری، از طریق پایگاه اطلاع رسانی رسمی خانه کارگر تشکیلات طبس که به تازگی راه‌اندازی شده است، اطلاع دهند.

طبس نیوز: کارگران شهرستان طبس می‌توانند مشکلات شغلی خود را به‌منظور پیگیری، از طریق پایگاه اطلاع رسانی رسمی خانه کارگر تشکیلات طبس که به تازگی راه‌اندازی شده است، اطلاع دهند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع رسانی رسمی خانه کارگر تشکیلات طبس با هدف ارائه خدمات مختلف به کارگران این شهرستان، فعلاً به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.

هدف از راه‌اندازی این پایگاه، انتشار جدیدترین اخبار حوزه کارگری کشور و شهرستان طبس، معرفی خدمات و فعالیت‌های خانه کارگر تشکیلات طبس، ارائه آموزش‌های مجازی در زمینه‌های مختلف به اعضای خانه کارگر طبس، تبیین قانون کار برای کارگران، معرفی مراکز طرف قرارداد و ارائه مقالات مرتبط با حوزه کارگری است.

همچنین در پایگاه اطلاع رسانی خانه کارگر تشکیلات طبس بخشی با عنوان «اعلام مشکلات کارگری» تعبیه شده که کارگران از طریق این بخش و با تکمیل فرم مربوطه می‌توانند مشکلات شغلی و موضوعات موردنظر خود را به خانه کارگر تشکیلات طبس اطلاع دهند، تا از سوی خانه کارگر درباره موضوع مطرح شده تحقیقات لازم به‌عمل آمده، پاسخ مقتضی از مسئولان ذیربط دریافت شده و در راستای رفع مشکل پیگیری شود.

هریک از بخش‌های خانه کارگر تشکیلات طبس از قبیل پایگاه مقاومت بسیج، کانون بازنشستگان، کانون بانوان، امور اعضاء، صندوق قرض‌الحسنه، انجمن صنفی و… نیز اخبار و اطلاعات مربوطه را از طریق این پایگاه اطلاع رسانی منتشر می‌کنند.

پایگاه اطلاع رسانی رسمی خانه کارگر تشکیلات طبس از طریق نشانی www.TabasWH.ir قابل دسترسی است.

دیدگاهی در “کارگران طبس مشکلات شغلی خود را اطلاع دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سه =