«طبس» فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است/ قرآن جاودانه‌ترین پیام خداوند برای هدایت بشر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس گفت: به سبب برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم در طبس، این شهر فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است، وظیفه همگان این است که در جهت شناساندن مفاهیم متعالی قرآن کریم در جامعه همت گماردند.

به گزارش طبس نیوز، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: قرآن برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه‌ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر بر قلب شریف‌ترین بنده خویش محمد‌ابن‌عبدالله(ص) نازل فرمود.

علیرضا عصاری ادامه داد: قرآن کریم در برگیرنده هدایت و سعادت انسان در دنیا و آخرت و در تمام مراحل زندگی رهبر و راهنمای انسان به سوی کمال است و از آنجا که روش درست زیستن را به انسان می‌آموزد، به میزانی که انسان آموزه‌ها و دستورات آن را در زندگی به کار بندد، موفقیت کسب خواهد کرد؛ حفظ قرآن، نورانی‌بخش دل و جان، تلاوت آن صفابخش انسان و آهنگ ترتیل آن شادی‌آفرین و به پرواز درآورنده روح در آسمان معنویت است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون که به برکت قرآن کریم و به سبب برگزاری مسابقات استانی قرآن کریم در طبس، این شهر فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است، وظیفه همگان این است که با استفاده از همه امکانات و فرصت‌ها، در جهت شناساندن مفاهیم متعالی قرآن کریم در جامعه همت گمارده و حقایق آسمانی آن را بر دل و جان‌ها حاکم سازند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس افزود: ضمن تشکر از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری این دوره از مسابقات، از خداوند بزرگ می‌خواهم که به همه ما توفیق دهد تا در سایه معارف قرآن کریم، در راه اعتلای نام اسلام گام‌های بلندتری برداشته و پرچم متعالی وحدت الهی و قرآنی را برافرازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =