پایگاه اورژانس جاده ای آب انبار شماره هشت راه اندازی می‌شود

سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس گفت: با راه اندازی پایگاه اورژانس جاده ای آب انبار شماره هشت در آینده نزدیک خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه به نحو مطلوبتری در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش طبس نیوز، سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس در دیدار با امام جمعه دیهوک گفت: تکمیل کادر نیروی انسانی مرکز شبانه روزی خدمات جامع سلامت دیهوک در حال پیگیری است.

گازرانی در این جلسه با تاکید بر رویکرود کلی نگر شبکه بهداشت و درمان افزود: حمایت ائمه جمعه شهرستان از برنامه های شبکه بهداشت و درمان نقش موثری در تسریع دستیابی به نتیجه مورد نظر خواهد داشت.

وی با اشاره به پیگیری تکمیل کادر نیروی انسانی مرکز شبانه روزی خدمات جامع سلامت دیهوک ابراز امیدواری نمود: با اضافه شدن پایگاه اورژانس جاده ای دیگ رستم در ماه های گذشته و راه اندازی پایگاه اورژانس جاده ای آب انبار شماره ۸ در آینده نزدیک خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه به نحو مطلوبتری در اختیار مردم قرار گیرد.

در پایان این جلسه نیز امام جمعه دیهوک با تشکر از شروع عملیات احداث پایگاه اورژانس جاده ای آب انبار شماره هشت درخواست مردم روستای مرغوب جهت راه اندازی خانه بهداشت روستا را مطرح نمود.

حجت الاسلام ایزدی با تبریک انتصاب و آرزوی موفقیت برای سرپرست شبکه بهداشت و درمان طبس خلاصه ای از مشکلات و مسائل بهداشتی درمانی بخش دیهوک را عنوان نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + ده =